return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
להתראות!...
View this Thread in Original format
fishfish
בעוד כמה שעות אנחנו נוסעים לת"א ומשם לכרתים...
אני לא יודע איך יהיה שם ואם יהיה משעמם אבל נראה כבר!
אז ביי לשבוע!

ואני מצטער אם פתחתי ט'רד לא במקום...
ביי
ILTA @ CRETA, GREECE
KrazyDJs
ביי איש..תהנה...
נתגעגע או משו כזה :)
oDrori
ביי אח"ש תהנה המון!!!

כנס שם לאיזה אינטרנט קפה תמסור ד"ש
!
Sniper
אחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תהנה!!!!!!:]
שמור על עצמך
Hell_Copter
תעשה חיים אח שלי!!!!
וואלה כרתים נשמע סבבה :D
DjChook
מעניין מתי אני אסע ...

נראה לי ש
NEVER
HyPeRSoNiC
ביי אחי תהנה
אנחנו נחכה לך פה :D
TinkerbeL
תהנה!!!!

ואם כבר חופשות

אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תהנה!!!!

ואם כבר חופשות

אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה


אותו כנל מיום רביעי אצלי... :)
luckystrike
ביי אחי !
תעשה חיים :) ספר איך היה שתחזור ...

Rising
תהנה אחי.... :)


quote:
Originally posted by TinkerbeL
אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה


quote:
Originally posted by Hell_Copter
אותו כנל מיום רביעי אצלי... :)


באיזה אדישות אתם אומרים את זה

אהמ מסיבה אהמ :rolleyes:
Sniper
לעומת רועי וטלי

ההורים שלי חוזרים ביום שלישי
והבעיה היא שאני עובד כל יום..:\\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement