|
להתראות!...
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
בעוד כמה שעות אנחנו נוסעים לת"א ומשם לכרתים...
אני לא יודע איך יהיה שם ואם יהיה משעמם אבל נראה כבר!
אז ביי לשבוע!
ואני מצטער אם פתחתי ט'רד לא במקום...
ביי
ILTA @ CRETA, GREECE |
|
|
| KrazyDJs |
ביי איש..תהנה...
נתגעגע או משו כזה :) |
|
|
| oDrori |
ביי אח"ש תהנה המון!!!
כנס שם לאיזה אינטרנט קפה תמסור ד"ש
! |
|
|
| Sniper |
אחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תהנה!!!!!!:]
שמור על עצמך |
|
|
| Hell_Copter |
תעשה חיים אח שלי!!!!
וואלה כרתים נשמע סבבה :D |
|
|
| DjChook |
מעניין מתי אני אסע ...
נראה לי ש
NEVER |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ביי אחי תהנה
אנחנו נחכה לך פה :D |
|
|
| TinkerbeL |
תהנה!!!!
ואם כבר חופשות
אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תהנה!!!!
ואם כבר חופשות
אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה |
אותו כנל מיום רביעי אצלי... :) |
|
|
| luckystrike |
ביי אחי !
תעשה חיים :) ספר איך היה שתחזור ... |
|
|
| Rising |
תהנה אחי.... :)
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אז מהיום ועד סוף השבוע יש לי בית ריק!!!
המשפחה שלי באילת......
אחחחחחחחח איזה כיף זה |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אותו כנל מיום רביעי אצלי... :) |
באיזה אדישות אתם אומרים את זה
אהמ מסיבה אהמ :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
לעומת רועי וטלי
ההורים שלי חוזרים ביום שלישי
והבעיה היא שאני עובד כל יום..:\\ |
|
|
|
|