return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Motorcycle - As The Rush Comes [Armin van Buuren Remix] (pg. 2)
View this Thread in Original format
zomn
Är helt mållös... finns inte ord till att beskriva vad Armin lyckats göra med en magnifik klassiker som ATRC, atmosfären är helt enkelt underbar rakt igenom! :)
[nils]
fy sicken va skön den e!! /tog den från huben/

lite små taskigt fill bara, men låten är snuskigt bra! klassiker.com :)
dj_hysterix
omg ! ...måste få höra :eek:
Dj_Irish
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.

Lite roligt e det allt ;)
dbl
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.

Lite roligt e det allt ;)


hehehe... lol :p
Treo
Hmm, vet inte om jag gillar den så mycket.. måste höra på den några gånger till tror jag.
RebeL9
notera att originalet är inte Sweeping Strings mix som vissa verkar tro.
zamson
tror inte ens jag hört originalet :P
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.

Lite roligt e det allt ;)



hehe där ser man :) då vet man iaf att låten är en riktig hit :p
har du ett exemplar eller?
[nils]
quote:
Originally posted by n0bben-
en bra remix av armin.. tyvärr tar ju hypen över en sån här låt..


håller med, fast remixen är ju av guld kaliber :rolleyes:

Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
hehe där ser man :) då vet man iaf att låten är en riktig hit :p
har du ett exemplar eller?


Nä, tyvärr har jag inte det. Iofs är det inte riktigt min stil med tanke på att den innehåller en hel del vocals. Fast det är en bra produktion.
mjz
orginalet är ändå det jag lyssnat sönder mest, varvat lite med sweeping strings mixen... måste ändå lyssna på hela och njuta varje gång winamp väljer ut den... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement