|
Motorcycle - As The Rush Comes [Armin van Buuren Remix] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zomn |
| Är helt mållös... finns inte ord till att beskriva vad Armin lyckats göra med en magnifik klassiker som ATRC, atmosfären är helt enkelt underbar rakt igenom! :) |
|
|
| [nils] |
fy sicken va skön den e!! /tog den från huben/
lite små taskigt fill bara, men låten är snuskigt bra! klassiker.com :) |
|
|
| dj_hysterix |
| omg ! ...måste få höra :eek: |
|
|
| Dj_Irish |
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.
Lite roligt e det allt ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.
Lite roligt e det allt ;) |
hehehe... lol :p |
|
|
| Treo |
| Hmm, vet inte om jag gillar den så mycket.. måste höra på den några gånger till tror jag. |
|
|
| RebeL9 |
| notera att originalet är inte Sweeping Strings mix som vissa verkar tro. |
|
|
| zamson |
| tror inte ens jag hört originalet :P |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Originalet har inte ens släppts på vinyl än (finns bara en handfull promos ute) och den e redan så pass uttjatad att det är remixen som har börjat gälla.
Lite roligt e det allt ;) |
hehe där ser man :) då vet man iaf att låten är en riktig hit :p
har du ett exemplar eller? |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by n0bben-
en bra remix av armin.. tyvärr tar ju hypen över en sån här låt.. |
håller med, fast remixen är ju av guld kaliber :rolleyes: |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe där ser man :) då vet man iaf att låten är en riktig hit :p
har du ett exemplar eller? |
Nä, tyvärr har jag inte det. Iofs är det inte riktigt min stil med tanke på att den innehåller en hel del vocals. Fast det är en bra produktion. |
|
|
| mjz |
| orginalet är ändå det jag lyssnat sönder mest, varvat lite med sweeping strings mixen... måste ändå lyssna på hela och njuta varje gång winamp väljer ut den... :) |
|
|
|
|