return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
drums & base
View this Thread in Original format
fb1
אנשים יכול להיות בשביל חלק ממכן זו שאלה טיפשית אבל לא בשבילי
רציתי שתסבירו לי מהזה
drums & base
ותביאו לי שירי דוגמאות
שאני יוכל להביו מהזה
AnthemFreak
זה סגנון מוזיקה..
שיש בו מקצבי תופים כאלה
וככה רוב השיר הולך
יענו זה לא כמו טראנס
אני יכול לשלוח לך משהו שבן דוד שלי עשה שזה סגנון כזה
כנס לאיי סי קיו שלי אם אתה רוצה
Rising
הדיסק של קושין - דראמ אנד בייס...

Kosheen - Resist

לפי דעתי חרא סגנון...

אבל למשל יש קטע שם שממש אהבתי
01-kosheen-demonstrate-promo_cda-pow.mp3

:)
Viber
הכי טוב שאני מכיר זה
LTJ Bukem
אפשר למצוא סטים שלו בקאזה ממליץ גם למי שאוהב סתם טראנס מלודי
Vortex_SA
aquasky
מומלץ מאוד, קלאסיקה של דיאןבי....
HyPeRSoNiC
הנה אמנים שחובה שתנסה אם בא לך נהתנסות ב
DnB:

Aphex Twin
Roni Size
DJ Wild Child
EZ Rollers


קיצר, אני חולה על המוסיקה הזאת.......
דבר איתי באיי סי קיו אני כבר יסדר אותך
2430525
:D:D:D
ADiSH
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע..
Scorchio
quote:
Originally posted by ADiSH
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע..


ואווה אפקס הבנאדם פשוט טכנאי
משהו מטורף

בקשר ל
LTJ Bukem

זה בעצם
Danny Bukem
בחור חביב מלונדון
די מוביל בסצינה של הדראם אנד בייס
Sniper
יש קטעים שאני אוהב תזה
ויש קטעים שזה מעצבן אותי
המוזיקה הזאת..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ADiSH
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע..


ויש קליפים שלו שחובה לא לראות... :nervous:
הזה עם היצורים היה פשוט מגעיל... :rolleyes:

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ויש קליפים שלו שחובה לא לראות... :nervous:
הזה עם היצורים היה פשוט מגעיל... :rolleyes:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
או הקליפ של
Windowlicker
או שאנחנו מדברים על אותו קליפ???
זה הקליפ עם מלא בחורות ולכולם יש את הפרצוף של
Aphex Twin
ADiSH
יש לו בשתיים
come to daddy
windowlicker
(הקליפ הכי מצחיק שראיתי...(
:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement