|
drums & base
|
View this Thread in Original format
| fb1 |
אנשים יכול להיות בשביל חלק ממכן זו שאלה טיפשית אבל לא בשבילי
רציתי שתסבירו לי מהזה
drums & base
ותביאו לי שירי דוגמאות
שאני יוכל להביו מהזה |
|
|
| AnthemFreak |
זה סגנון מוזיקה..
שיש בו מקצבי תופים כאלה
וככה רוב השיר הולך
יענו זה לא כמו טראנס
אני יכול לשלוח לך משהו שבן דוד שלי עשה שזה סגנון כזה
כנס לאיי סי קיו שלי אם אתה רוצה |
|
|
| Rising |
הדיסק של קושין - דראמ אנד בייס...
Kosheen - Resist
לפי דעתי חרא סגנון...
אבל למשל יש קטע שם שממש אהבתי
01-kosheen-demonstrate-promo_cda-pow.mp3
:) |
|
|
| Viber |
הכי טוב שאני מכיר זה
LTJ Bukem
אפשר למצוא סטים שלו בקאזה ממליץ גם למי שאוהב סתם טראנס מלודי |
|
|
| Vortex_SA |
aquasky
מומלץ מאוד, קלאסיקה של דיאןבי.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הנה אמנים שחובה שתנסה אם בא לך נהתנסות ב
DnB:
Aphex Twin
Roni Size
DJ Wild Child
EZ Rollers
קיצר, אני חולה על המוסיקה הזאת.......
דבר איתי באיי סי קיו אני כבר יסדר אותך
2430525
:D:D:D |
|
|
| ADiSH |
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע.. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by ADiSH
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע.. |
ואווה אפקס הבנאדם פשוט טכנאי
משהו מטורף
בקשר ל
LTJ Bukem
זה בעצם
Danny Bukem
בחור חביב מלונדון
די מוביל בסצינה של הדראם אנד בייס |
|
|
| Sniper |
יש קטעים שאני אוהב תזה
ויש קטעים שזה מעצבן אותי
המוזיקה הזאת.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
aphex twin
הוא יותר מזה..
יש שירים שלו שחובה לשמוע.. |
ויש קליפים שלו שחובה לא לראות... :nervous:
הזה עם היצורים היה פשוט מגעיל... :rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ויש קליפים שלו שחובה לא לראות... :nervous:
הזה עם היצורים היה פשוט מגעיל... :rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
או הקליפ של
Windowlicker
או שאנחנו מדברים על אותו קליפ???
זה הקליפ עם מלא בחורות ולכולם יש את הפרצוף של
Aphex Twin |
|
|
| ADiSH |
יש לו בשתיים
come to daddy
windowlicker
(הקליפ הכי מצחיק שראיתי...(
:toocool: |
|
|
|
|