|
הפעם אני רציני!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
טוב עד היום הסטים לא היו משהו
כי רק התחלתי להתאמן ולחזור לכושר:)
הסט הזה לפי דעתי ממש טוב מיקסוס גם טוב לפי דעתי
בחירת טרקים מצויית גם לפי דעתי
והוא יותר ארוך
הוא 32+
בכל מקרה הוא היה אמור להיות הרבה יותר ארוך אם לא הייתי מפקשש כי בטעות השארתי את הפיידר למעלה ושני הטרקים ניגנו והיה עירבוב!!!!!!!!
אז קטעתי אותו עד לרגע שזה בסדר
קיצר תורידו
זה על איכות של 64 כדי שיקח לכם ציק צאק להוריד
אבל זה באיכות מצויינ עדיין
שומעים מאד ברור
שומעים כמו 128
קיצר תורידו ותגיבו
תודה!!!:)
נ.ב תורידו אותו הוא על השרת של חן כרגע בשם
NEW ARIK SET!!! משהו כזה
נ.ב 2 רק בישביל הפרוטוקול אני לא חושב על הסט ליפני. אני רק חושב איזה טראק ראשון אני ישים ואז הכל ספונטני |
|
|
| Scorchio |
מיקסוס טוב
תשתמש בגיין בשביל להתאים את העוצה של הטראקים
בחירת טראקים לא רעה בכלל
סט די טוב האמת
תמשיך ככה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מיקסוס טוב
תשתמש בגיין בשביל להתאים את העוצה של הטראקים
בחירת טראקים לא רעה בכלל
סט די טוב האמת
תמשיך ככה |
תודה אני מסמיק:cool: |
|
|
| AnthemFreak |
לא רע בכלל אחי
מיקסים טובים!!!
והשירים יפים
אז למה לא?:) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
לא רע בכלל אחי
מיקסים טובים!!!
והשירים יפים
אז למה לא?:) |
תודה מספר 2
למרות שאני קצב מרגיש שמשכתי את המיקסים יותר מידי |
|
|
| Black-Dragon |
אריק!!!! יא תותח תמשיך ככה אהבתי את הבחירה של הטראקים והמיקסוס שלך הולך ומשתפר
תמשיך ככה אחי :)
אני איתך עד הגדולות
:tongue3 |
|
|
| Vortex_SA |
| בקושי הבנתי משהו... אבל המיקסים בסדר, למרות שאי אפשר כל כך להגיד לפי האיכות הזאת... פעם הבאה אחי 128... |
|
|
|
|