return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קלטתם את זה?
View this Thread in Original format
orib1
אני נכנס בתומי לאתר UKTK.TK
וזה מה שאני רואה בעמוד ההורדות:

Hi,

Please remove both mixes of Epic from your site imediatley.

You have been reported and are now being monitored, most of the labels and artists who's tracks you have on your site have been notified.

Greg Murray



Sorry

גרג מוראי בכבודו ובעצמו...
מה הם רוצים מאיתנו? למי יש כסף לקנות וינילים חדשים? וגם קשה להשיג, במיוחד בארץ....

לדעתי במוזיקה הזו זה שונה ממש, רוב הדיג'יים בארץ לא משתמשים בעותקים חוקיים , בלי אמפי 3 לא הייתה כמעט חשיפה לטראקים הנפלאים האלה...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by orib1
אני נכנס בתומי לאתר UKTK.TK
וזה מה שאני רואה בעמוד ההורדות:

Hi,

Please remove both mixes of Epic from your site imediatley.

You have been reported and are now being monitored, most of the labels and artists who's tracks you have on your site have been notified.

Greg Murray



Sorry

גרג מוראי בכבודו ובעצמו...
מה הם רוצים מאיתנו? למי יש כסף לקנות וינילים חדשים? וגם קשה להשיג, במיוחד בארץ....

לדעתי במוזיקה הזו זה שונה ממש, רוב הדיג'יים בארץ לא משתמשים בעותקים חוקיים , בלי אמפי 3 לא הייתה כמעט חשיפה לטראקים הנפלאים האלה...

דבר ראשון.. יש תדי ג'יים בארץ שמשתמשים בפטיפונים.. שזה רוב הדי ג'יים האיכותיים
וחוץ מזה תה מדבר על בריטניה.. ששם אפשר להשיג בקלות וינילים בכל פינה
skelz
מה הקשר בין פטיפונים לאיכות??????
אין קשר בכלל..

בוא אני יראה לך אנשים שמנגנים על cds
והם תותחים

נכון שפטיפונים זו הקלאסיקה והכל
אבל אין קשרררר
אתה סתם עושה הכללות וזה טיפשי
NyKoN
quote:
Originally posted by skelz
מה הקשר בין פטיפונים לאיכות??????
אין קשר בכלל..

בוא אני יראה לך אנשים שמנגנים על cds
והם תותחים

נכון שפטיפונים זו הקלאסיקה והכל
אבל אין קשרררר
אתה סתם עושה הכללות וזה טיפשי



מה הקשר?
פטיפונים= איכות

באנגליה שיווווווו כמה ויינלים... אתה נכנס לחנות מוזיקה ויש לך ויינלים ב2 פאונד! זה כלום! זה 12 שקל בערך רבאק
פעם באה שאני בלונדון אני חוזר עם פטיפון ואיזה 20 ויינלים ב"ה
HyPeRSoNiC
תגיד, הורדת במקרה את הסט שהיה של
Dave 202
מ
djmixes2k
???????

הבן אדם מתקלט על פטיפונים, אבל ממקסס כמו התחת שלי

זה ממש לא קשור.... מה שחשוב זה מה שיוצא בסוף מהרמקולים ולא המכשירים שמנגנים איתם........
בדוגרי - כשאתה מתקלט במועדון, לאף אחד לא איכפת אם אתה משתמש בדיסקים, פטיפונים, או מחשב.

אני ממש לא מבין מה הקשר בין פטיפונים לאיכות......
אתה יודע מה?
סי די פליירים = איכות
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ADiSH
האמת שהאיכות (סאונד) של פטיפון הוא יותר טוב..
skelz
quote:
Originally posted by ADiSH
האמת שהאיכות (סאונד) של פטיפון הוא יותר טוב..


חחחחחחחחח אל תכעס אבל צריך להוסיף את זה לטרד של הצחוקיה
:)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by skelz
חחחחחחחחח אל תכעס אבל צריך להוסיף את זה לטרד של הצחוקיה
:)


אני מזה מתחיל לעצבן את עצמי... אני הולך להתפלצף עכשיו, בעעע אני לא יכול לעצור את עצמי....

פטיפון מבחינה פיזית מסוגל לנגן הרבה יותר תדרים מסידי פלייר, הבס בפטיפון יותר מודגש ואמיתי בגלל ההחזר מהרמקולים למחט, בגלל שהמחט דוחפת את הגרוב לצדדים (ויוצרת יותר מרווח בכל פעם, שמשפיע יותר על הבס מאשר על תדרים יותר גבוהים) וכהנה וכהנה... דיסקים יותר מדוייקים (לא מבחינת פיטש, אלא מבחינת ניגון) ויותר אמינים, ממש לא סביר שדיסק ייהרס טוטלי במסיבה בעקבות מכה, בעוד שלפטיפון יש מליון ואחת דברים שיכולים להיהרס ממכה קטנה... אבללללללל!!!! פטיפון פשוט אין מה לעשות, זה הרבה יותר כיף!
Scorchio
quote:
Originally posted by ADiSH
האמת שהאיכות (סאונד) של פטיפון הוא יותר טוב..



שטויות במיץ
וייניל הוא אנלוגי
איכות הסאונד שלו יורדת עם הזמן
לעומת דיסק שמיוצר באופן דיגיטלי ועובר מאסטרינג אחר כך
האיכות של דיסק לא רואה וייניל.

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אבללללללל!!!! פטיפון פשוט אין מה לעשות, זה הרבה יותר כיף!


מסכים במאה אחוז
אין מה להשוות אלא אם כן יש לך
CDJ-1000

פטיפון יותר כיף אבל האיכות של הדיסק יותר טובה אחי
DjChook
רק משהו קטן
שאתם אומרים איכות למה אתם מתכוונים


מבחינת איכות המוצר אז ברור ש
CD
יחזיק מעמד יותר..

אבל פטיפון, כמו שאמרו, בצורה אנאלוגית,
שומר בתוכו את כל הצלילים של השיר
גם בתדרים שאנחנו לא שומעים

ו
CD
גם שהוא של
AUDIO
עדיין עובר תהליך דחיסה בשביל להכנס לתהליך הדיגיטלי, ולכן איכות השיר יורדת תמיד

בגלל זה היום מייצרים את ה
AUDIO CD
הזה
או
SUPER CD ?
שזה
DVD
של שירים יעני
אני לא זוכר בדיוק איך קוראים לזה

בקיצר, שם הם השאירו את כל התדרים

ADiSH
אני יצטט קצת
quote:
ויניל חדש או שמור היטב-היטב, המנוגן על ידי פטפון משובח ומוגבר היטב (לא ווליום - רכיבי מערכת ההגברה) הנו *ללא כל ספק* איכותי יותר מ-CD, וזאת ללא כל קשר ל"חום" וחרטא. ה-CD סובל מטווח תדרים מוגבל ומדינמיות מוגבלת.
מדוע, אם כן, אתה סובל מהאשליה שה-CD עדיף איכותית?
כיוון שהוא יותר נוח ופחות רגיש להתעללות. רוב התקליטים ששמעת מימיך מן הסתם לא זכו לטיפול המיטבי, והויניל אכן רגיש מדי לשינויי טמפרטורה וללכלוך (לא של-CD חסר, אבל הרבה פחות).
אבל שלא יהיה לך שום ספק - ויניל טוב נשמע הרבה יותר טוב מ-CD טוב. לך תקשיב למוסיקה קלאסית בשני הפורמטים ואולי תבין


quote:
המוזיקה הקול שלנו וכל דבר אחר הוא מידע אנלוגי (גל אחד) והרי CD הוא מיידע דיגיטלי של 0/1. כך שבמקום כל שהוא האיכות יורדת 100%. לאומת זאת ויינלים הם מידע אנלוגי.QUOTE]

[QUOTE]הויכוח בין CD לויניל נותר בעינו, אך כמו שעוזי אמר: "בצ, נולי, שניכם צודקים. יש ורדים אדומות ויש ורדים לבנות."
הכוונה היא שגם ל-CD וגם לויניל יש חסרונות ואיבוד איכות מסוים.

גם בויניל מאבדים מידע איפהשהוא. הרעיון הוא שמבחינות מסוימות הדיגיטציה 0/1 של צלילים משחזרת אותם בנאמנות גבוהה יותר למקור.
נאמנות למקור Fidelity היא יכולתו של מתמר כלשהו להפיק אות דומה ככל האפשר לאות המקורי.
יש לפטיפון חולשות בתחום - מבחינת רוחב הפס (תדרים גבוהים) ומבחינת רוחב הסטריאו למשל. גם ל- CD דיגיטלי יש חולשות, כמו הרזולוציה של התקן (תדר הדגימה: 44.1kHz וכימות הדגימה: 16Bit), שיוצרת אוברטונים בלתי רצויים Artifacts, ומעלימה הרמוניות בתדרים גבוהים.


:toothless
DjChook
איזה כייף זה לקרוא חצי משמאל, ואז את החצי מימין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement