|
Help With Divx/Xvid Codecs
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
חברה אני זקוק לעזרה מהר !
מצטער שפתחתי טרד על זה לא מצאתי מקום אחר לדון בעניין...
בכל אופן, הורדתי סרט מהקאזה בפורמט
*.avi
וכשאני מפעיל אותו יש קולות והכל הבעיה היחידה היא שרואים מסך אפור כל הזמן
כמו שרואים לפעמים מסך ירוק...
מישהו יודע איזה קודק אני צריך ?
אני לא יודע מה לעשות כי יש לי את כל הקודקים הנדרשים
בדקתי אפילו ב
Gspot
anyone ? :( |
|
|
| EternalMusic |
תודה אחי
אבל יש לי כבר אותם ויותר...
סעמק איזה מוזררררררר
מישהו ? |
|
|
| NyKoN |
תחפש
nimo
זה חבילת קודקים |
|
|
| EternalMusic |
nimo = lots of buggs
Thanks anyway! :D
skelz - מה שאמרת לי בסוף עבד, הורדתי את הפלאייה.
תודה שניכם
:) |
|
|
| Vortex_SA |
לא עובד לי קבצי
avi!!!!
כוסעמק ואני כ"כ רוצה לראות את טייסטו באולפן!!!!! למישהו יש תוכנה שמריצה בעצמה את הקבצים האלו? בלי לפתוח דיויקסים ושטויות, יש כזה דבר? או שיש לכם רעיון אחר? כי הורדתי כל תוכנה אפשרית... |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא עובד לי קבצי
avi!!!!
כוסעמק ואני כ"כ רוצה לראות את טייסטו באולפן!!!!! למישהו יש תוכנה שמריצה בעצמה את הקבצים האלו? בלי לפתוח דיויקסים ושטויות, יש כזה דבר? או שיש לכם רעיון אחר? כי הורדתי כל תוכנה אפשרית... |
טיאסטו באולפן ? אתה חייב Divx
משהו אחר לא יעזור לך...
תוריד את מה ש
skelz
הציע, לא צריך יותר מזה אני חושב
יש לי אצלי גם כמה קודקים אם אתה רוצה |
|
|
| DjChook |
אני חושב שחיבלת המקודדים של
LION HEART
יותר טובה מ
NIMO |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
nimo = lots of buggs |
מה אתה מחוק?!
יש לי נימו כבר שנה בעוד חודש ולא היה לי באג אחד עדיין |
|
|
| AnthemFreak |
הסרט של טיאסטו.. אני רואה אותו לא ממש טוב
למה הסאונד והתמונה הם לא ביחד כזה..
יש הקדמה של הסאונד קצת וזה מזה חרא ככה
אצל עוד משהו זה ככה?? |
|
|
| Rising |
לי היו את כל הבעיות האפשריות...
תראה מה שאתה זה...
מוחקקקק את כל התוכנות של הסרטים וכל המקודדים... נפטר מהכל!!
אחרי זה אתה מתקין
directx 9
(אם לא היה לך חח)
אחרי זה
divx 5
אחרי זה
windvd cracked
וכל השאר חרטא...
יש כל מיני חבילות
SLD, Nimo
הכל חרא בדוק!
מקווה שעזרתי :thepirate |
|
|
| Sniper |
SLD = חבילת קודקים הכי טובה לדעתי
ו
Nemo = Pure Sh*t |
|
|
|
|