return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Wavetraxx rockar fett!
View this Thread in Original format
DJ Kay E!
Det bästa inom Hard Trance! Vad tycks om hans Das Boot 2003, t.ex???
Kongo_kim
quote:
Originally posted by DJ Kay E!
Det bästa inom Hard Trance! Vad tycks om hans Das Boot 2003, t.ex???


Fett grym
Nyx

Chris Menzi, som är mannen bakom bl.a. wavetraxx, har gjort många jäkligt bra låtar!


top 5
  • Wavetraxx - The Rithem (S.Y.S. Remix)
  • Wavescope - Emotion (Club Mix)
  • S.Y.S. - Weiber (Original Mix)
  • S.Y.S. - Overdrive (Club Mix)
  • Wavetraxx - Das Boot 2003 (Club Mix)
dj_hysterix
jo den e cool :)
RebeL9
tycker U96's gamla version fortfarande e bästa :)
var inte alltför impad av den här nya.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by RebeL9
tycker U96's gamla version fortfarande e bästa :)
var inte alltför impad av den här nya.


Får nog hålla med där minsann.
DJ Kay E!
Jag bara älskar hans låtar!!!

Han ligger ju ta mig fan i samma nivå som Flutlicht!!!

Wavetraxx, Wavescope, DJ Loop, S.Y.S

Jag älskar dem alla!!! Chris Menzi, would you marry me?!!!!

Killen är ju ett geni... Han får ju t.o.m mina egna låtar att se ut som skit, och det säger mycke...
NooN
Chris Menzi håller väl inte riktigt Flutlichts standard tycker jag, men är nog så bra. Kan väl inte säga att jag älskar Das Boot 2003 direkt. ;)

En annan sjyst låt från Menzi är "Polartraxx - World Of Fantasy".
DJ Kay E!
Jodå.... Visst håller grabben Flutlicht standard!

Han e ju en sate på att mixa! Han kanske inte lika bra som Marco Guardia, men va fan...

Polartraxx e nog den monikern som Chris inte riktigt tagit på allvar... World of Fantasy va bra, men matchar inte riktigt The Rithem eller annat av Chris Menzi

Inspiration e rätt bra dock...
Nyx
quote:
Originally posted by DJ Kay E!
Inspiration e rätt bra dock...


Chris inspirerades nog ganska mycket av Emotions när han gjorde Inspiration! :rolleyes:

DJ Kay E!
Nja... Själv tycker jag att Emotion liknar Double N's låt till Lilja 4ever reklamen...

men visst Inspiration har lite "Emotion" vibbar...
King of Clubs
Appropå Flutlicht så är jag inte deras största fan kanske, men dom har en av dom snyggaste hemsidor jag nånsin sett! http://www.flutlicht.com/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement