|
Hoe was Mysteryland???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| haha...leuk was dat..de voicemail van M5 inspreken..alleen hoorde ik geen dus ben ik op een gegeven moment maar wat gaan schreeuwen LOL..en nóg was ik niet te verstaan :D |
|
|
| The Groove |
Ja het was echt geweldig die set in de regen van Marco V! Leuk effect trouwens, regen en lasers! Maar goed, mensen die Marco V gezien hebben: waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb ;)
Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik had een cola gehaald, drink haast geen alcohol als ik slik. :) Maar ik had een geel shirt aan van Wildlife(Gsus) en een rode driekwart broek. Het is inderdaad wel jammer, maar ik was al aardig ver heen en dan denk ik niet meer zo helder :eek:, maarja misschien op Sensation dan ga ik in het wit :p. |
Ik kan me nog wel een gozer herinneren met een geel shirt...vrij groot, blonde stekels? |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by The Groove
waar stonden jullie precies? Want toen het zo hard begon te regenen stonden er best weinig mensen en ik vraag me gewoon af of ik 1 van jullie toevallig gezien heb ;)
Ik stond aan het einde 2 meter voor het hek (in het midden) met zo'n dom lampie op m'n trui! |
Ik stond aan de linkerkant van het podium, voor de boxen, tegen het hek aan. Met spijkerjack en een zwarte trui om mijn middel geslagen. Ik stond verschrikkelijk te SCHREEUWEN toen hij Flight 643 draaide... Ik viel nogal op volgens mij, want ik zag heel veel mensen naar me kijken toen ik zo schreeuwde....:eek: |
|
|
| The Groove |
Haha zou goed kunnen dat ik je gezien heb. Maar ik weet het zo niet meer eigenlijk...
Ik had een groenige trui aan met een witte streep aan de voorkant. En daaronder een licht-grijze broek met van die zwarte ritsen er in |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik kan me nog wel een gozer herinneren met een geel shirt...vrij groot, blonde stekels? |
Ben 1,90 en heb blonde stekels. :) Dus dan hebben we elkaar dus toch een beetje gemeet. Maar een volgende keer moet het maar beter. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...dat was een blind date Remy lolz...na jah..volgende x beter..ik wil sowieso s een x afspreken met alle cool peeps op een centraal feest met Trance, Techno, Prog en Hardhouse...voor iedereen wat...rond de 25e van de maand..stufi binnen, loon binnen...:D |
|
|
| torontotrance |
| I heard the marco v set, i wish we had events like this in canada. Hope you all enjoyed yourself. |
|
|
| Miss Proximus |
| IT WAS SUPADUPAFLY haha :p |
|
|
| Dj Lex |
| Staan die sets al ergens eigenlijk? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Staan die sets al ergens eigenlijk? |
ja op dat ene mIRC-kanaal waar ook die qlimax sets stonden...
Efnet en dan #twcmp3 of #trancemp3 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
ja op dat ene mIRC-kanaal waar ook die qlimax sets stonden...
Efnet en dan #twcmp3 of #trancemp3 |
Wat voor programma had je daar ook alweer voor nodig?
Ik ben niet de man van de programma's mensen |
|
|
|
|