|
Sensation Black (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הם הביאו מישהו חדש והיה לו קטע כזה שהוא שם כאלה תופים וצעקו לו בוז איזה רבע שעה חחחחח
|
המישהו הזה היה
Michel De Heij
והוא מופיע בבלאק גם השנה רק שתדע
ומארניקס יודע למקסס הוא לא נתן סט מדהים אבל הוא שם כמה קטעים ממש טובים:
Gus Gus - David [Emerson Remix]
Eddie Ammador - House Music [Filterheadz Remix]
Mike Koglin - Enjoy The Silence [Tekara Mix]
ועוד כמה מעולים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Eitan E
תאמינו לי יש ממש זונות בצבא הזה ביקשתי הקדמת מילואים ל6 לחודש כי אמא שלי צריכה לעבור ניתוח
וה6 עבר והם עדיין לא נתנו לי תשובה:mad:
אני הולך לעשות אבטשי"ם באזור בקעת הירדן |
נו אבל מסיבה כזאת אתה יכול לבקש גם לאחר את
המילואים עכשיו !
תרים טלפון לקצינת קישור תגיד לה שאין מצב שאתה מגיע
לעשות אבט"שים שאימא שלך בביה"ח ... |
|
|
| Eitan E |
ייייייייייייייששששששששששש
היום התקשרו אליי וביטלו לי את המילואים
ואני רק רציתי להקדים אותם
תראה מזה אתה מבקש אצבע ובסוף נותנים לך את כל היד:) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחחחח
בכל זאת אתה לא הולך :]
תהנה אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Eitan E
ייייייייייייייששששששששששש
היום התקשרו אליי וביטלו לי את המילואים
ואני רק רציתי להקדים אותם
תראה מזה אתה מבקש אצבע ובסוף נותנים לך את כל היד:) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) |
מזל טוב אחי ידעתי שיסתדר בסוף!
:) |
|
|
| §chop¥ |
למרות הטרד קצת השתנה ולמרות שהוא קצת ישן החלטתי לחזור ולהגיב על המסיבה שהייתה פשוט מדהימה
היה כל כך כיף , איזו מוזיקה טובה , איך השקיעו בפירוטכניקה בלייזרים באורות , מקום כל כך ענננננננקיי זה פשוט מדהים
בפעם הראשונה שנכנסתי פנימה פשוט רעדתי מהתרגשות.
נשבע לכם הסנסיישן הוא בגודל של כל השכונה שלי..
וגם כאשר היו את כל הדיבורים אז הגבירו את הבאסים ואז כל אפקט קטן הייתי מרגיש את כל השיער שלי ואת הגוף שלי רועד...משהו לא מהעולם הזה !!!
אני הייתי ממליץ לכל מי שמתגייס אחרי טראנס אנרג'י או מיסטרילנד שיטוס לשם כי זו חוויה לא נורמלית !!!!!:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי אני באמת שמח שנהנית!!!!!
הכי חשוב לפני הגיוס לעשות חיים...
ורק אני נתקעתי עם עוד מועד ב במתמטיקה מחר... אבל בקטנות
יהיה טוב :D |
|
|
| Scorchio |
איזה כיף לך אחי
אני ורועי מתכננים לנסוע לטראנס אנרג'י אבל זה בטוח לא יהיה באותה רמה
:\
בכל מקרה החלום שלי זה סנסיישן וייט
לא יודע בלאק חזק מידי לטעמי
לראות את ארמין מארקו וחילן באותו ערב
נשמע לי חלום |
|
|
| §chop¥ |
אחי גם אני תיכננתי לויט לראות את חילין אבל נמכרו כל הכרטיסים.
התבאסתי לאללה ובמיוחד ששמעתי שהוא שם את טוויסטד :mad: :mad:
אבל בכזה מקום מי צריך לשמוע מלודיה וטראנס מלודי ?
זה מדהים איך ההארדטראנס והאפקטים משתלבים פצצה ביחד |
|
|
| fishfish |
תיהנה, אני מקווה שלא איחרתי....
ואם אנחנו בקטע של מסיבות רציתי לספר לכם שהייתי בכרתים במסיבה ענקית עם
Sander Kleinenberg:eyes:
.....בחינם!!!!
זה היה באיזה רייב כזה שקוראים לו חומוס - קבלו את האתר
www.homus.gr
והיה בן זונה, הוא פשוט קרע את המקום... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה כיף לך אחי
אני ורועי מתכננים לנסוע לטראנס אנרג'י אבל זה בטוח לא יהיה באותה רמה
:\
בכל מקרה החלום שלי זה סנסיישן וייט
לא יודע בלאק חזק מידי לטעמי
לראות את ארמין מארקו וחילן באותו ערב
נשמע לי חלום |
אם כל הכבוד אני נראה לי הייתי מעדיף טראנס אנרגי או דאנס ואלי!!!!!
וואי דאנס ואלי חודש הבא קראתי תליין אפ נגנבתי!!!!
DANCE VALLEY
Zaterdag 2 Augustus 2003
10:00 - 00:00
Spaarnwoude
wwww.dancevalley.nl
Dance Valley wordt dit jaar voor de 9e maal georganiseerd en door de unieke interactie van de fans met het festival heeft het event in en om Spaarnwoude zich alle jaren bewezen als het origineel, de enige echte eerste keuze van het nationale en internationale dancepubliek. Dit jaar kent het festival 3 open air stages. Naast de Main Stage en de Hard Dance Stage is dit jaar een derde stage toegevoegd: de Global Stage die door niemand minder dan Carl Cox gehost zal worden.
LINE UP!
Main Stage:
Tiכsto, Sister Bliss, Junkie XL (live), Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Johan Gielen, Laidback Luke, Nick K, Marcella.
Global Stage:
Carl Cox, Michel de Hey, Derrick May vs Kevin Saunderson, Monika Kruse, Jack de Marseille, Renato Cohen, Secret Cinema (live), Shinedoe, Will Grant.
Hard Dance Stage:
Yoji Biomehanika, Dana, Tom Harding, JP, Derb vs Scot Project, Organ Donors (live) S.H.O.K.K., Steve Hill, Lisa Lashes, Andy Farley, Dave Randall, Rossi vs Danny D.
Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.
Loveland Arena:
Deep Dish, Vitalic (live), Sebastien Leger, Remy, Nicolas Vallee (live), Kiko, Marnix, Brian S, Behrouz, Godard, Roog.
Impulz Arena:
Ferry Corsten, Cor Fijneman, Jean, Don Diablo, Astrid, Misja Helsloot, 303F (live), Jurgen, Johan Cyber, On The Wire (live), Ton TB.
Batbeats:
Snowboy (live), Truby Trio, Bossa Tres Jazz Featuring: Tom & Joyce (live) / Yellow / Gregory,
Cassie6, Svendex, D-Rashid featuring Andrei Russo.
Concept Arena:
Filterheadz (live), Umek, Erick E, Angelo, Dimitri, Tom de Neef, 100% Isis, Lucien Foort, Victor Coral, Montana, Benny Rodriguez, MC Lanesra.
Ultimate Breaks Area:
Roni Size, Drummatic Twins, Ellis Dee, Freq Nasty, L Dopa, Mad Ed, Dab, L-Ende.
Electro Area:
John Selway, Kagami, Chicken Lips, Terry Toner (live), Terry Toner vs Herr Arter, Whiplash, Dion.
Timeless Area:
Chuckie, Kid, Orlando, Real el Canario, Frank, Otmar, Irwan, MC Pryme & MC Murth The Man-O-Script.
Pin Up Area:
Joost van Bellen, Javier Navines, David Mas, Kareem Raihani, Cesar Lores, MarySol, Prinz, Alex Arnout, Toni Bass.
UDC Member Area:
Dazzle, Mark van Dale, Jess-y-Lin, Hoes Junior, Jeff Bounce, Jair, Jonas Braun, Kaufman, Pedro, Moreland, Roger Stock.
Chill on the Hill:
Lenny Ibizarre, Ambient Daan, Camiel (live), Odd Bod, Artefact (live), Ekanta, Mind, Tommy. Entrance Area: Matthew Deekay, Dame, Alan Luna, Barth Hendrix.
Namaste TeePee Village:
Satyr & Shaktycat, Zen, Vacio, Hepcat, Bass80, La Nebuleuse, Danyel, Fatman, E-Fans.
!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
ותודה רבה לחברינו מהפורום של טראנס אדיקט ההולנדי
we love hollan |
|
|
|
|