return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Een avondje clubbing in the UK (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Hangt ervan af welk vliegveld je landt ;) :p

Sheffield (GC) is bij East midlands "in de buurt" (budget vluchten van BA gaan daarnaartoe), en Birmingham (GK) heeft natuurlijk zelf een vliegveld.

Mocht je met Ryanair of Easyjet willen vliegen, dan raad ik je aan via www.virgin.co.uk (en dan trains) een treinticket te boeken naar Birmingham voor 9 pond.

Nu ik er beter over nadenk...GodsKitchen zal beter bereikbaar zijn omdat t in een grotere en centralere stad gevestigd is.
Ga je voor de "community" dan raad ik Gatecrasher aan, alhoewel de community een stuk minder hecht is geworden sinds ze "monthly" zijn gegaan - heb ik me laten vertellen.

Gewoon ff de line ups bekijken ofzo, das makkelijker kiezen..tenzij ze natuurlijk Oakenfold in de ene en in de andere :D
SaBi
Bedankt allemaal voor jullie reacties . Ik zal zeker de line up van beide in de gaten houden , en dan van daaruit een beslissing nemen . Maar van de andere kant is het natuurlijk het goedkoopst als je zo vroeg mogelijk je vlucht boekt . Maar de residents zullen toch ook niet tegen vallen ?
Bouma-Bros
Vind persoonlijk Gatecrasher echt DE club in the UK, maar ben er alweer een tijdje niet geweest, dus kan niet zeggen hoe de sfeer daar momenteel is, als je daar heen wil kan je het beste vliegen op Liverpool en dan met de trein naar Sheffield.. treinkaartjes zijn daar alleen niet goedkoop...kost misschien nog wel meer als je vlucht met Easy-Jet, maar op Sheffield vliegen is niet echte een optie :(

Verwacht eind van het jaar ook wel weer een solo van Tijs in Godkitchen..maar dan kan je natuurlijk beter met ons met de bus mee :p

Grtz,
ElSandro!
SaBi
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Verwacht eind van het jaar ook wel weer een solo van Tijs in Godkitchen..maar dan kan je natuurlijk beter met ons met de bus mee :p

En waar bazeer je dat op ? Uit eerdere ervaringen ?? Dat is natuurlijk ook niet verkeerd ......jullie hebben immers de ervaring ;) Ik moet er niet aan denken dat er iets op de een of andere manier mis gaat . Daarbij denk ik aan vlucht/trein of binnenkomst ( vol = vol , geen kaarten ) .
Miss Proximus
De vaste crew van Gatecrasher zegt dat de club dood is, ze zijn kennelijk ook de boel aan t reorganiseren, de clubnights gaan er anders uitzien vanaf volgend seizoen.

is t niet makkelijker om via East Midlands te vliegen?

anyway...ga mee met Sander & Sido...is uberhaupt de leukste optie :)
SaBi
Ik weet niet of ik nog zo lang wachten wil ;) Ik ben op dit moment naar de nieuwste Godskichen ( Worldwide ) aan het luisteren . En ik moet zeggen die is echt wel zwaar oke :crazy: Deze is gemixt door de residents en dat geeft toch ook wel een goed beeld van hoe het er aan toe gaat daar zo .
SaBi
Goed , het wordt dus Godskitchen ergens in Oktober .
Nu heb ik ff rondgesurfd bij diverse vliegmaatschappijen en het blijkt dat geen enkele rechtstreeks vanuit A'dam naar Birmingham vliegt . Wat is dan het beste vliegveld waar ik op kan vliegen en dan met de trein verder ?
Bouma-Bros
Je kan vliegen op Liverpool..maar dan is het dus nog wel een kloten eind met de trein die ook nog eens erg duur is!

Weten nog wel een betaalbaar Hotel in de buurt van GK..maar daar moet je maar ff voor pm-en ;)
SaBi
Aangezien ik jullie een beetje op de hoogte wil houden .........
Heb ik dus besloten om met Easy-jett te vliegen een retour vlucht voor rond de 50 euro . Op London - Luton en dan van daaruit met de trein verder . Nu nog erachter zien te komen op welk treinstation ik me moet orienteren daarzo . Wordt vervolgd;)

edit:
:( 30 pond voor een retour treinticket :( Zijn die engelsen nu helemaal gek geworden ?? En daarbij zit je ook nog eens 3 uur in de trein .
SaBi
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Mocht je met Ryanair of Easyjet willen vliegen, dan raad ik je aan via www.virgin.co.uk (en dan trains) een treinticket te boeken naar Birmingham voor 9 pond.

Hoe kom je aan die info ? 9 pond heb ik nog nergens gezien .
Vanaf welk station vertrek je dan ?

Miss Proximus
Best value fares ticket

London naar Birmingham 7 day advance ticket voor 8 Pond 50

Ga hier naartoe: http://www.virgintrainsfares.co.uk/...v_home_page.asp

en dan "click here to buy tickets"

registreer jezelf dan en ga zoeken naar een 7 day advance ticket NB dan moet je dus wel 7 dagen vantevoren boeken :)
het kan zijn dat die tickets nu nog niet beschikbaar zijn voor oktober, probeer anders Virgin Trains te mailen of probeer later nog s :)

En kies altijd de optie dat je t in London bij t loket ophaalt, want ze sturen t niet naar t buitenland!

Ennu...ik blijf ervan overtuigd dat East Midlands Airport dichterbij is maar ja BOEIUH als je geen vlucht daarvoor kan vinden ;)
ArisE2
Ik heb zelf ook gekeken naar de mogelijkheden in Birmingham. Ik kwam tot de conclusie dat alleen de grotere luchtvaartmaatschappijen op die luchthaven vliegen. Een retour komt op ongeveer 150 euro zonder belasting e.d. Ze kunnen verder ook geen planning geven voor de komende maanden betreffende dj's. Er gingen alleen geruchten dat Marco V. er in de herfst zou komen.
Een andere goede optie zou zijn om rond de jaarwisseling naar Londen(Brighton) te gaan. Een retour via Easyjet kost dan 50 Euro. Een hotel boeken via Easyjet is verder ook niet duur. Het overwegen waard toch?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement