|
נשברתי - חתימה
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
טוב רועי ביקש ממש יפה,
אני צריך להקטין אותה,
?!!? מי זה היה שעשה חתימות לחברה פה.... אקסטיק לא
.......פליז
למרות שמאוד הייתי רוצה להחזיר
את החיתמה עם השלדים היא גדולה מדי |
|
|
| NyKoN |
הוא מקנא
אל תוריד
:D |
|
|
| Ariels |
| אני רוצה להשים את הסמל של המועדון באווטר ולהשים חתימה מגניבה |
|
|
| Viber |
| אחי אם אתה רוצה תעלה כמה תמונות שאתה רוצה בחתימה ואני יעשה לך חתימה מקסימום לא תירצה |
|
|
| luckystrike |
אריאל אחי - דבר ראשון אתה לא חורג בהרבה
אבל לא משנה - הבנתי פה שזה לא בעיה להקטין - מלא כבר
הסבירו פה פעם שאפשר לעשות את זה עם כל תוכנה פשוטה לתמונות ... |
|
|
| Ariels |
זה לא הבעיה
..א. זה יוצר מגעיל, אני יודע, ניסיתי כבר
...ב אני רוצה משהו מגניב כזה, תהרגו אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אריאל אחי - דבר ראשון אתה לא חורג בהרבה
|
עם החתימה הנוכחית הוא לא חורג בהרבה...
עם מה שהוא רוצה לשים זה חורג בהמון!! |
|
|
| luckystrike |
אז שיקטין אותה טיפה
גם לי היה את הבעיה הזאת ומלא פה הסבירו לי
:) |
|
|
| Ariels |
בסוף נשארת עם הדובי המכוער הזה
!!!!!!!! לא, אני רציני, אני רוצה משהו מגניב, קוס אוחטוק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
בסוף נשארת עם הדובי המכוער הזה
!!!!!!!! לא, אני רציני, אני רוצה משהו מגניב, קוס אוחטוק |
חחחחחחחחחחחחח
הדובי זה רק עכשיו לאחרונה כי משהוא נדפק לי בחתימה
:)
דרך אגב אני יודע שזה לא קשור אבל איפה ירון ?
?!? |
|
|
| Ariels |
....מורן תפסיק עם הקטמין שלך !!!! הסמים עושים לך רע
!?!?!!? מי זה ירון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
....מורן תפסיק עם הקטמין שלך !!!! הסמים עושים לך רע
!?!?!!? מי זה ירון |
קטמממיייןןןןן רולז !!!!!!!!
ירון = סמוקינג מאשייין ! |
|
|
|
|