return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נשברתי - חתימה
View this Thread in Original format
Ariels
טוב רועי ביקש ממש יפה,
אני צריך להקטין אותה,
?!!? מי זה היה שעשה חתימות לחברה פה.... אקסטיק לא

.......פליז

למרות שמאוד הייתי רוצה להחזיר
את החיתמה עם השלדים היא גדולה מדי
NyKoN
הוא מקנא
אל תוריד
:D
Ariels
אני רוצה להשים את הסמל של המועדון באווטר ולהשים חתימה מגניבה
Viber
אחי אם אתה רוצה תעלה כמה תמונות שאתה רוצה בחתימה ואני יעשה לך חתימה מקסימום לא תירצה
luckystrike
אריאל אחי - דבר ראשון אתה לא חורג בהרבה
אבל לא משנה - הבנתי פה שזה לא בעיה להקטין - מלא כבר
הסבירו פה פעם שאפשר לעשות את זה עם כל תוכנה פשוטה לתמונות ...
Ariels
זה לא הבעיה
..א. זה יוצר מגעיל, אני יודע, ניסיתי כבר
...ב אני רוצה משהו מגניב כזה, תהרגו אותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אריאל אחי - דבר ראשון אתה לא חורג בהרבה


עם החתימה הנוכחית הוא לא חורג בהרבה...
עם מה שהוא רוצה לשים זה חורג בהמון!!
luckystrike
אז שיקטין אותה טיפה
גם לי היה את הבעיה הזאת ומלא פה הסבירו לי
:)
Ariels
בסוף נשארת עם הדובי המכוער הזה
!!!!!!!! לא, אני רציני, אני רוצה משהו מגניב, קוס אוחטוק
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
בסוף נשארת עם הדובי המכוער הזה
!!!!!!!! לא, אני רציני, אני רוצה משהו מגניב, קוס אוחטוק

חחחחחחחחחחחחח
הדובי זה רק עכשיו לאחרונה כי משהוא נדפק לי בחתימה
:)

דרך אגב אני יודע שזה לא קשור אבל איפה ירון ?
?!?

Ariels
....מורן תפסיק עם הקטמין שלך !!!! הסמים עושים לך רע
!?!?!!? מי זה ירון
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
....מורן תפסיק עם הקטמין שלך !!!! הסמים עושים לך רע
!?!?!!? מי זה ירון


קטמממיייןןןןן רולז !!!!!!!!

ירון = סמוקינג מאשייין !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement