|
צרוב DVD
|
View this Thread in Original format
| Segev |
כן אז ככה אבא קנה דיוידי לא משנה איזה...
ואני רוצה לקנות צורב דיוידי עכשיו אני לא יודע עם זה באיכות טובה אני יכול לשים כתוביות עם איזה תוכנה מיוחדת אני צריך להשתמש עם בכלל ואיפה אני קונה תודה על העזרה.. |
|
|
| NyKoN |
צורבי דיוידי יוצאים יקר
תקנה צורב רגיל ותצרוב את זה באסויסידי תאמין לי יוצא בססססססססט- עם תוכנות כתוביות אתה מסדר כתוביות.. בזה אני כבר לא מבין
תבדוק קודם שהדיוידי שאבא שלך קנה קורה צרובים... בד"כ דיוידיים חדשים קוראים אבל תבדוק ליתר בטחון |
|
|
| ADiSH |
כן
צורב די וי די זה נחמד בשביל לצרוב 4.7 גיגה של מידע
בשביל סרטים עדיף לך אסויסידי |
|
|
| Segev |
הממממ יש לי צורב רגיל והDVD שלי כן קוראה צרובים...
משהו מוכן להסביר לי איך אני עושה את זה שזה היה ויסידי? |
|
|
| Segev |
| תודה אחי עכשיו בקשר לכתוביות אתה לא יכול לעזור לי? |
|
|
| Ariels |
הטמעה של כתוביות אפשרית בפורמט
Mpeg-4
האסויסידי מגיע בפורמט
Mpeg-2
ככה שאם ה לא בא צרוב ע"ג התמונה
אין לך אופציה לצרוב את זה כרגיל |
|
|
| skelz |
אפשר לצרוב DVDS
ולשכפל וכו אם אתה יודע איך :>
אפשר גם להוריד DVDRS
שזה חבילות של סרטים שההצפנה שלהם נפרצה ואפשר לצרוב אותם
אני אישית לא ממליץ לך לקנות צורב DVD
מכמה סיבות פשוטות
1. יקר
2. למה? יש SVCD
3. המדיות יקרות מאוד |
|
|
|
|