|
FTP´s? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Asså, killen frågade bara efter lite servers... :)
Han fick veta hur det låg till och accepterade det, man behöver väl inte fortsätta att vara "spydig" då?? Vi vill väl inte skicka iväg alla nya medlemmar direkt eller? :(
Hustler: Välkommen ska du vara iaf! :p |
Tack så mycket! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tjena hustler din gamla porrblaska ;) skoja bá
Välkommen till SWETA den svenska delen av trancEaddict där dom vettigaste människorna på nätet finns... med vissa undantag :toothless
Jag har en FTP där jag delar med mig av sånt jag tycker mina vänner här bör ha, där uppar även andra SWETAs sånt som dom vill ge i gengäld (nytt) eller tycker andra borde ta del av, tex en egenhändigt gjord produktion i form av låt eller mix...
Grejjen är att jag inte slänger ut den hur som helst för att den ska vara lite mer exklusiv... diva stil kanske men jag vill inte slita sönder min lina + burk :)
Trevlig sommar // StÄvÄ |
|
|
| Endre |
hustler, vad har du att erbjuda då? om du vill ha "dags fräsha" grejer måste du kunna ge "dags fräsha" grejer tillbaka ;)
|
|
|
| zomn |
| quote: | Originally posted by hustler
Jaså ok, jag är väl mer än "byteshandlare". |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad är du mer då? |
Meningen med aendy's post var troligtivs att påpeka att du skrev 'än' istället för 'en', så du behöver absolut inte känna dig tvingad att dra hela din livshistoria. :rolleyes:
Välkommen hit förresten! :) |
|
|
| Promo2000 |
Men snälla..köp musik istället..idiot....
Småglin som du förstör bara.. |
|
|
| robstar |
Välkommen!
| quote: | Originally posted by Promo2000
Länge sen man hörde nån säga småglin.  |
|
|
| hustler |
Promo2000-->Småglin? Känner du mig? vet du hur gammal jag är? Sköt ditt så sköter jag mitt och jag frågade ju inte dig efter någon musik, eller hur? Vill du köpa din musik är det upp till dig. Men jag har inte RÅD (det betyder att man inte har pengar nog för att finansiera sitt musik intresse, hoppas det sitter innanför pannbenet nu). Jag köper det jag verkligen tycker om, därmed BASTA. Har du problem med det är det upp till dig.
Resten av killarna, ännu ett stort tack för det varma välkomnandet.
/Alex |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en FTP där jag delar med mig av sånt jag tycker mina vänner här bör ha, där uppar även andra SWETAs sånt som dom vill ge i gengäld (nytt) eller tycker andra borde ta del av, tex en egenhändigt gjord produktion i form av låt eller mix...
Grejjen är att jag inte slänger ut den hur som helst för att den ska vara lite mer exklusiv... diva stil kanske men jag vill inte slita sönder min lina + burk :)
Trevlig sommar // StÄvÄ |
Jag Stäväs ftp :toothless
Och välkommen till forumet, hustler :) |
|
|
| Promo2000 |
| hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum... |
|
|
| Endre |
hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum... |
du har inte mycket högre klass heller isåfall
|
|
|
| x-dream |
Välkommen till den trevligaste delen på TA...
Vad snälla alla är mot varandra här då da....:disbelief |
|
|
| dj_hysterix |
NU RÄCKER DET MED TJAFS ! :mad:
Välkommen till forumet :D |
|
|
|
|