return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Trinity summer, idag
View this Thread in Original format
impulze
idag sm�ller det i j�nk�ping igen, �r p� s� bra hum�r idag :D stressade inte till jobbet s� jag �r inte tr�tt.. det h�rliga sommarv�dret �r helt underbart och g�r en glad, och att man vet att man ikv�ll st�r p� ett stort dansgolv med ett leende upp till �ronen o njuter av fet dans o musik levererad av thrillseekers g�r en p� s� j�vla bra hum�r :D tror stenh�rt p� den h�r natten.. end of my story and back to the post

Vilka kommer? ;) PUSS!
Dioxys
jag och paz! kommer! :D hur tar du dig ner? :)
SteveTranz4ever
Jag kommer tyv�rr inte �ven om det var min tanke fr�n b�rjan men som ni vet s� har evighetshistorien om min icke evighetsbil vart aktuell igen...
Har bara 400 sp�nn till l�ning att leva p� och d� ligger jag 17�000 back i skulder f�r bil horan...

Fick v�rldens schystaste erbjudande av impulze ig�r men tyv�rr ocks� hade jag gjort andra planer som jag inte kan slita mig ifr�n och andra jag inte vill...

Det kommer fler chanser men jag hoppas ni f�r de super kul ikv�ll !

kram p� er :toocool:
dbl
�nskar jag kunde ha varit d�r :/
men tyv�rr s� har man ju inte direkt mycket pengar nu... eller nja.. har ju massa pengar, men ska ju till ayia napa om 1 vecka :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement