return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Trinity summer, idag
View this Thread in Original format
impulze
idag smäller det i jönköping igen, är på så bra humör idag :D stressade inte till jobbet så jag är inte trött.. det härliga sommarvädret är helt underbart och gör en glad, och att man vet att man ikväll står på ett stort dansgolv med ett leende upp till öronen o njuter av fet dans o musik levererad av thrillseekers gör en på så jävla bra humör :D tror stenhårt på den här natten.. end of my story and back to the post

Vilka kommer? ;) PUSS!
Dioxys
jag och paz! kommer! :D hur tar du dig ner? :)
SteveTranz4ever
Jag kommer tyvärr inte även om det var min tanke från början men som ni vet så har evighetshistorien om min icke evighetsbil vart aktuell igen...
Har bara 400 spänn till löning att leva på och då ligger jag 17´000 back i skulder för bil horan...

Fick världens schystaste erbjudande av impulze igår men tyvärr också hade jag gjort andra planer som jag inte kan slita mig ifrån och andra jag inte vill...

Det kommer fler chanser men jag hoppas ni får de super kul ikväll !

kram på er :toocool:
dbl
önskar jag kunde ha varit där :/
men tyvärr så har man ju inte direkt mycket pengar nu... eller nja.. har ju massa pengar, men ska ju till ayia napa om 1 vecka :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement