|
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock . . .
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב מישהוא שמע את זה ?
זה רק אני או שפרי נהיה שיכור לגמרי - מרוב ניסיונות להיות
מי שהוא לא הוא איבד את עצמו לגמרי כבר ...
אני ממש לא אהבתי את הטראק הזה - אמנם הוא
לא טראק שאופייני לפרי והוא מחדש באמת אבל באופן מגעיל
פרי מנסה להיות פה מעיין דארק טכנו-טראנס וממש לא הולך
לו ... אלוהים יודע איך בינתיים התגובות לדבר הזה
לא רעות ...
פאנק היה טראק ממש טוב ביחס לטראק הזה אבל זה ממש לא
צריך להיות טראק שפרי עושה ... סתם הוא מנסה דברים שהוא
לא טוב בהם ...
מה אתם אומרים ? |
|
|
| AnthemFreak |
שמעתי על הטראק הזה באחד הפורומים.. אבל לא שמעתי אותו
הוא יצא כבר??
או ששמעת ריפ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שמעתי על הטראק הזה באחד הפורומים.. אבל לא שמעתי אותו
הוא יצא כבר??
או ששמעת ריפ? |
זה הטראק האחרון בסט של פרי מסנסיישן ...
זאת אומרת ריפ - אבל דיי איכותי יחסית ...
יש ריפים של זה בהאב אגב
האמת אני ממש מתאמץ לשמוע את זה שוב ושוב לראות אם
הדעה שלי תשתנה המממממ אולי זה לא כזה גרוע ...
וצריך להתרגל ... אבל בינתיים אני לא אוהב כ"כ ... |
|
|
| Sniper |
ת'אמת שגם אני קראתי על זה איפשהו לא זוכר אבל איפה
והתגובות היו דיי טובות
אני צריך לשמוע את זהבאמת |
|
|
| oDrori |
אני אהב :) תרגישו חופשי להמליץ לי על כאלה דברים
Go Ferry, give it 2 me dirtay :P |
|
|
| Scorchio |
שמענו אותו בסנסיישן בסט של פרי
אני אישית ממש לא אהבתי
נשמע ממש עלוב
עודד משקר לעצמו כי הוא מאמין שפרי הכין את זה אז זה טוב
:)
אבל מבחינתי
א-כ-ז-ב-ה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שמענו אותו בסנסיישן בסט של פרי
אני אישית ממש לא אהבתי
נשמע ממש עלוב
עודד משקר לעצמו כי הוא מאמין שפרי הכין את זה אז זה טוב
:)
אבל מבחינתי
א-כ-ז-ב-ה |
כמו שאמרתי, תרגישו חופשי להמליץ לי על טראקים דומים, אני שמח לשמוע :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שמענו אותו בסנסיישן בסט של פרי
אני אישית ממש לא אהבתי
נשמע ממש עלוב
עודד משקר לעצמו כי הוא מאמין שפרי הכין את זה אז זה טוב
:)
אבל מבחינתי
א-כ-ז-ב-ה |
אשכרה !
גם אני אמרתי את זה לעודד אם מישהוא אחר היה תחת הטראק הזה
כמעט אף אחד מפה לא היה משתין לכיוון שלו ... |
|
|
| oDrori |
| בפעם החמישית בערך: תנו לי טראק של מישהו אחר בסגנון דומה ונראה אם אני משתין לכיוון שלו... |
|
|
| KosmiK-G8 |
עוד לא שמעתי אבל אני מחזק את עודד במאבקו....
למה?
כי אני משוגעעעעעעעעע:crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by oDrori
בפעם החמישית בערך: תנו לי טראק של מישהו אחר בסגנון דומה ונראה אם אני משתין לכיוון שלו... |
Darude - Music |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
Darude - Music |
חביב. הרמיקס יותר טוב. |
|
|
|
|