return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בקשר להאב
View this Thread in Original format
orib1
הבנתי שההאב זה מקום טוב להשיג בו את הדברים הכי חדשים, הבעיה היא שפעם הורדתי את התוכנה לא בדיוק הצלחתי להסתדר ולא מצאתי האב טוב לטראקים

אני אודה ממש למי שיעזור לי ויתן לי הסבר מפורט איך להשתמש בזה...

והנה כמה המלצות :

1.darren christian - electrify original_mix
2.Envio - Touched By The Sun (Rusch & Elusive Remix)
3.flowerchild_feat_wray-captivated__original_mix - לאוהבי ווקלס
אבל קטע יפה לכשעצמו...
4.empyreal sun - twisted reality
5.Neo And Farina - Barchetta
6.jason_nevins_pres_ukny_feat_holly_james-im_in_heaven__three_drives_dub remix

ולסיום רק רציתי להגיד שאין כמו ארמין ושגבריאל ודרסדן אדירים....
זהו..
Rising
קאקדילה...

את לא מבינה עברית???
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Rising
קאקדילה...

את לא מבינה עברית???


חחח
אהבתי :)
orib1
מה הבעיה?....
KrazyDJs
quote:
Originally posted by orib1
מה הבעיה?....



אין לך מה לבוא לכןא בשביל ההאב..
נקודה
guetag
.
Hell_Copter
ההאב לא קשור לפורום...
וחלאס עם הט'רדים
וחלאס עם הליצ'ריות
*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement