|
Wat vonden jullie van WildLife en de Dj's ??
|
View this Thread in Original format
| DeFrisse |
Wat vonden jullie ervan??
de dj's??
Cor Fijneman (veel te kort gedraaid!!)
Paul Mendez (scotlaaaandd)
Dazzle (lekker diep)
Tiesto (gewoon goed)
Debra (lekker clubby)
Jani (live cd goed opgenomen)
Soul Providers (veeeet, vooral die neger met zijn dikke nek :) |
|
|
| Donna |
Tiesto gewoon niet goed dus:)
En jij bent vast 1 van de weinige wildlife gangers die ik geen hug heb gegeven omdat ik je niet lief vond;) |
|
|
| DeFrisse |
| quote: | Originally posted by Donna
Tiesto gewoon niet goed dus:)
En jij bent vast 1 van de weinige wildlife gangers die ik geen hug heb gegeven omdat ik je niet lief vond;) |
thanx |
|
|
| Donna |
Doe dan ook een beetje cute tegen me,ik ben heel schattig hoor:D :D
En wildlife was te vet om me druk over een onaangenaam tiestootje te gaan maken,en als jij geen fan bent hoef jij je ook niet druk te maken,ik vond hem gewoon beter toen ie t buitenland nog niet belangrijker vond dan zn roots that's all... |
|
|
| DeFrisse |
Wie zegt dat hij dat belangrijker vindt??
(rare conclusie), misschien is het goed dat hij de deuren opent voor andere dj's in het buitenland ? ;)
zou kunnen toch.. en geloof mij nou maar, hij weet heus wel wat hij doet hoor. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik vond hem gewoon beter toen ie t buitenland nog niet belangrijker vond dan zn roots that's all... |
Hier ben ik het 100% mee eens, hij draait in NL lang niet zo goed meer als ie in het buitenland draait :(. Maarja misschien bewaart ie het wel voor DV. :) |
|
|
| Donna |
Zie je nauw wel:p
Wil jij een DVHuggel remy D??:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Zie je nauw wel:p
Wil jij een DVHuggel remy D??:D |
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. :D:D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. :D:D |
nee jij snapt het remy...:D:D:D:D:D
Vriendin van vriendin van tijsje hehehe ;)
volgens krijgen we weer zo'n zinloze discussie dat tiesto wel goed was blah blah |
|
|
| Donna |
| quote: | | volgens krijgen we weer zo'n zinloze discussie dat tiesto wel goed was blah blah |
Neeeeee doen we niet want hij suckte ass;p hehe surry defrisse,friends4life tog?:D :D :D
| quote: | | Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen |
You got yourself a DVHuggle-date:p |
|
|
| DeFrisse |
want we hebben het alleen over Tiesto, maar what about the rest??
er draaiden meer dj's dan T alleen? |
|
|
|
|