Bara på skoj
|
View this Thread in Original format
Glorie |
Innan ni beger er ut på kvällens galej (eller nåt?) :) tycker ja ni ska kolla in SVT 2 klockan 19.00.
Kanadensisk serie som håller på en 30 min. Ni har inte råd att missa det ;) Checka!! Brukar va riktigt kul (säger jag som älskar skämtprogram) :p
Avsnitt 10/13 |
|
|
robstar |
Måste kolla i mitt schema om jag har tid...
Aaa precis! :D
Får väl ta en titt på de programet.
Ta! :) |
|
|
dbl |
va inte riiiiktigt hemma (tränade) så jag kunde tyvärr inte kolla... :( |
|
|
dj_hysterix |
jo det där programmet är roligt..jag gillar speciellt när dom skrämmer de som går förbi i parkena :happy2: |
|
|
Glorie |
hysterix, hehe....aaaaa ja såg igår.. å sketchen me poliserna i kvinnliga underkläder (nertill) och polisskjorta upptill...samt sketchen när de sabbade för personer som ville ta kort i sån fotoautomat (alltså de där me fläkten du vet) samt den me handen i marken som skrämde folk var roliga :D
Får INTE missa de tre sista avsnitten... har bara sett typ 2 innan :(
robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema ;) :p :p :crazy: |
|
|
robstar |
Ja brukar inte gilla sånna där program men de där va faktiskt roligt. :)
quote: | Originally posted by Glorie
robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema ;) :p :p :crazy: |
Man kan ju alltid låtsas. :thepirate |
|
|
AnD |
Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr.
Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt:
Trigger happy TV
och
Ursäkta röran, vi bygger om
De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram. |
|
|
Glorie |
robstar.. :) ok, skoj... själv ser ja gärna såna där.. typ amerikanska. eg. dåliga skämtprogram, (americas funniest homevideos och dyl.)
men ja vet att en del ogillar dem skarpt me :)
and, hmmm... trigger happy.. har ja allt sett! Jäkligt bra... ja tror ja aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv till en sketch på tv.... som ja gjorde till en sketch som var me på Trigger happy för ett bra tag sen
det var den klassiska snigelscenen... (folk brukar veta vilken ja menar.. när ja lyriskt börjar beskriva den)
"en snubbe som klätt ut sig till en snigel (jättestor snigel alltså, me hus å allt.. ;) å så kommer han å går.. på en trottoar... å så ere ett övergångsställe... å så kommer en bil... å då lägger snigelsnubben sig på backen... å börjar "kräla" eller åla sig sjukt långsamt över :D å bilföraren blir GALEN :) weeeeeeee
Om NÅN har den scenen på datorn.. så vill ja ha! har fasen inte tänkt på att ja kanske kan söka på internet ef. TH-avsnitten :D
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette
Hipp Hipp är oxå jäkligt bra...
Ursäkta röran har ja totalt missat:(
men Pyjamas har ja sett... :) |
|
|
robstar |
men Pyjamas har ja sett... :) |
Bästa programet! :D
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland. :tongue2
*Kuuungsbacka* |
|
|
Dioxys |
quote: | Originally posted by robstar
Bästa programet! :D
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland. :tongue2
*Kuuungsbacka* |
hehe, jag vet precis vad du menar, jag brukar typ byta kanal lite sanbbt då, för att sedan då hitta nått annat roligt att titta på, så jag glömmer bort att jag skulle titta på det första.. så missar man hela.. fan va störande det är :D :p |
|
|
dj_hysterix |
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette
|
Jo jag har oxå sett det ! :toothless
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall" :) |
|
|
Aendy |
quote: | Originally posted by dj_hysterix
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall" :) | `
Stämmer... underbar komikergrupp... nästan i klass med Varanteatern! |
|
|
|
|