|
Bt
|
View this Thread in Original format
| IKKI-ZVUK |
Well If you want to hear 30 secs of each song of the upcoming album Emotional Technology that is coming out on August 5th click on the link www.nettwerk.com/emotionaltechnology
Just enjoy the Magik Musik of our GOD !
Thank You BT you have made my life MUCH better ! |
|
|
| dbl |
hmmm.. och varför skriver en amerikan i vårat forum???
gillar förresten inte BT speciellt mycket.. speciellt inte det som man kan höra.. inte riiiktigt min stil |
|
|
| ice_key |
| BT - Goodspeed (Original BT Mix) rules och är en klassiker :crazy: |
|
|
| pussel |
har svårt för male vocals generellt, BT inget undantag...
men, mercury & solace är suverän så lite cred får man väl ge dom :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ice_key
BT - Goodspeed (Original BT Mix) rules och är en klassiker :crazy: |
ok.. BT - GODspeed (e det la och inte good ;)) e la ganska bra.. men njee.. inte riktigt min stil ändå... ganska skön e den, men njeee |
|
|
| RebeL9 |
jisses. hur kan man inte gilla BT. och det är han inte DOM!
Brian Transeu heter geniet. Han är en stor orsak till att trancescenen exploderade så stort i mitten och slutet av 90-talet.
Lyssna bara på hela Movement In Still Life-skivan. Tveklöst ett av historiens bästa album. Sättet han blandar trance, house, breakbeat, ambient, aukustiska ballader är svårslaget och ett garanterat bevis på att han är ett universalgeni när det gäller musik.
Godspeed, Mercury & Solace, Dreaming, Namistai, Flaming June, Dreaming... ja låtlistan kan göras lång när det gäller hans fantastiska alster. Att sedan tranceproducenter som Airwave dyrkar honom och anser honom vara den största inspirationskällan är väl bara lite smicker.
eller som Orbital uttryckte det. BT is God and God is good. :-) |
|
|
| hustler |
Jag säger så mycket som BT Feat. Sarah Mclachlan - I Love You (BT Trance Mix).
Mer njutning än så får man leta efter. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jisses. hur kan man inte gilla BT. |
De är omöjligt!
Men hans nya album gillar jag inte, har iofs bara hört nåra sekunder av varje låt. Men ja blev ganska besviken, bara 2-3 låtar som ja gillade och dom va inte JÄTTE bra heller. :/ |
|
|
| arctic |
this ing topic has been posted in nearly every forum by the same person.....
I'll be going now :p |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by arctic
this ing topic has been posted in nearly every forum by the same person.....
I'll be going now :p |
What are u doing here?
Beat it punk!
:p |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: |
You have been banned for being a spamming jackass.
|
Sånn går det når man poster samme tråden i 17 ulike seksjoner av TA.Idiot. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Sånn går det når man poster samme tråden i 17 ulike seksjoner av TA.Idiot. |
17 threads? :eek:
Man kan ju nästan tro att de är BT själv som håller på å promotar. :tongue2 |
|
|
|
|