return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
antwerp is burning outdoor - 250 gratis tickets
View this Thread in Original format
tor8024
volgende week zaterdag 19 juli wordt de officiële line-up voor dit megafeest bekendgemaakt, en op diezelfde dag worden er ook 250 gratis tickets uitgedeeld!! voor dit alles moet je naar de fish & chips in de kammenstraat te antwerpen.. de deuren gaan er om 10u open. de eerste 10 bezoekers krijgen een gratis v.i.p.-ticket, de volgende 250 een gratis ingangsticket!

dat wordt drummen, vrees ik.. :D
Tiger777
op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij :confused:
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij :confused:

Ik zit dan in Oostende, te wachten tot Ferry begint 's avonds.
Dark Apostle
Ik heb dan 2de zit wanneer het AiB is.

BTW mij krijgde ni binnen in de Fish & Ships.

Fish & Chips: are either robotic fish, badsmelling cpu's or something you eat!!!!!:stongue:
Tiger777
Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he :rolleyes:
Dark Apostle
quote:

Volgens mij gaan er veel "hippe" DJ's zijn als F&S vrijkaarten weggeeft. Ik zie die nog niet direct iets steunen dat Trance gericht is, tenzij ze het ni weten :toothless
tor8024
quote:

wel, ze verwachten toch een aantal kampeerders die voor hun deur zullen overnachten om er die morgen als eerste bij te zijn..
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
wel, ze verwachten toch een aantal kampeerders die voor hun deur zullen overnachten om er die morgen als eerste bij te zijn..

OMG rofl, en dat voor een ticktje van Antwerp Is Burning :D
mynameistrance
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik zit dan in Oostende, te wachten tot Ferry begint 's avonds.

ik in Westende op ne kamping te hopen dak wa volk meekrijg om de zondag naar Marco V en Push te gaan in Oostende...

ze zullen wel weer op hun geld zitten en naar die debiele donnafuif in knokke willen (zonder mij dan toch):whip:
Tiger777
oh jak, donna :whip: :whip: :whip:

mynameistrance
quote:
oh jak, donna :whip: :whip: :whip:

ja, en nog nie lichtjes
die mensen peizen da Boozywoozy trance is......

zijn zo van die mensen die denken da iedereen op trance en techno staat te hakken:rolleyes: :rolleyes:
Tiger777
Haa, maar over boozywoozy hebben we het hier al uitgebreid gehad, wij zijn hier allemaal fans van het eerste uur :haha:

(oh ja, dat was sarcasme :cool: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement