|
antwerp is burning outdoor - 250 gratis tickets
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
volgende week zaterdag 19 juli wordt de officiële line-up voor dit megafeest bekendgemaakt, en op diezelfde dag worden er ook 250 gratis tickets uitgedeeld!! voor dit alles moet je naar de fish & chips in de kammenstraat te antwerpen.. de deuren gaan er om 10u open. de eerste 10 bezoekers krijgen een gratis v.i.p.-ticket, de volgende 250 een gratis ingangsticket!
dat wordt drummen, vrees ik.. :D |
|
|
| Tiger777 |
| op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij :confused: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
op 19 juli ben ik in spanje... en hoogstwaarschijnlijk (met een zekerheidspercentage van 99.9999% ) zou ik ni eens moge gaan van die kloteouders van mij :confused: |
Ik zit dan in Oostende, te wachten tot Ferry begint 's avonds. |
|
|
| Dark Apostle |
Ik heb dan 2de zit wanneer het AiB is.
BTW mij krijgde ni binnen in de Fish & Ships.
Fish & Chips: are either robotic fish, badsmelling cpu's or something you eat!!!!!:stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he :rolleyes: |
Volgens mij gaan er veel "hippe" DJ's zijn als F&S vrijkaarten weggeeft. Ik zie die nog niet direct iets steunen dat Trance gericht is, tenzij ze het ni weten :toothless |
|
|
| tor8024 |
Het zal dan percies toch niet ZOOON toeloop zijn he :rolleyes: |
wel, ze verwachten toch een aantal kampeerders die voor hun deur zullen overnachten om er die morgen als eerste bij te zijn.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
wel, ze verwachten toch een aantal kampeerders die voor hun deur zullen overnachten om er die morgen als eerste bij te zijn.. |
OMG rofl, en dat voor een ticktje van Antwerp Is Burning :D |
|
|
| mynameistrance |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik zit dan in Oostende, te wachten tot Ferry begint 's avonds. |
ik in Westende op ne kamping te hopen dak wa volk meekrijg om de zondag naar Marco V en Push te gaan in Oostende...
ze zullen wel weer op hun geld zitten en naar die debiele donnafuif in knokke willen (zonder mij dan toch):whip: |
|
|
| Tiger777 |
| oh jak, donna :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mynameistrance |
oh jak, donna :whip: :whip: :whip: |
ja, en nog nie lichtjes
die mensen peizen da Boozywoozy trance is......
zijn zo van die mensen die denken da iedereen op trance en techno staat te hakken:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
Haa, maar over boozywoozy hebben we het hier al uitgebreid gehad, wij zijn hier allemaal fans van het eerste uur :haha:
(oh ja, dat was sarcasme :cool: ) |
|
|
|
|