|
BU99FM הם עושים לעצמם פדיחות...
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
אתמול ראיתי
DOUBLE DJ
התוכנית של גוטמן וגורדון
שאמורים להיות ביחד לייב
לא היה אף אחד באולפן אחר כך רק בא מישהו ואני בטוח שזה לא שניהם...
עכשיו אני רואה את התוכנית של גיטלמן וגבי ביתון והאולפן ריק!!!
הם עושים צחוק??
ועוד הם מדברים...
יענו אומרים איזה טראקים
אבל האולפן ריק!!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
א. הם עושים לעצמם פדיחות בזה שהם קיימים
ב. יש להם תקיעות של התמונה לכמה זמן מדי פעם
ראיתי את התוכנית של וזאנא בצהריים, שניה אחת
הוא שמה ופתאום.....פוף ! אין וזאנא |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי ואזנה זה אמיתי
הוא שם ב100% הוא שם..
אגב עכשיו יש את אותו אחד שהיה ב
FUN WEEKEND
ו"גיטלמן" מדבר.. |
|
|
| NyKoN |
תקראו לי משוגע
אבל יכול להיות שבתחנת רדיו בגודל והמידה של בי- יו יש יותר מתא שידור אחד?!
ווווואי
מה שכן קורה זה שהם מקליטים תוכניות שהם כבר שידרו ומשדרים אותם שוב- שידור חוזר למי שלא שמע
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
הם לא היו מצלמים את האולפן השני כשאין בו אף אחד
אז מצלמים את הראשי
דבר שני הם באמת עושים שידורים חוזרים
דבר שלישי
Ariels
איזה חתימה!!!!!!! :}}} |
|
|
| DjChook |
בונא זה כזה מוזר להסתכל שוב על החתימה, עכשיו שאני כבר יודע איך כולכם נראים חחח
בקיצר בקשר לבי יו
זה ממש לא קשור למה משדרים באולפן ולמה משדרים ברדיו
ובקשר ל
DOUBLE DJ
זה לא אמור להיות
BACK 2 BACK !? |
|
|
| Ariels |
יש שם אולפן שידור אחד ועוד אחד שמקליטים בו ג'ינגלים וכאלה
הייתי שם, הם מצלמים את הבוט הראשי ואין מצב שמשדרים מהאולפן הקלטות |
|
|
| Sniper |
וד"א לפעמים הם גם פשוט יוצאים לכמה דקות
אני זוכר שהייתי מופשע גוטמן חבל על הזמן
הייתי אשכרה יושב מול המסך וצופה כל הלילה בערב שלו
ופתאום הוא היה נעלם
ני יכול לברר יש לי חבר שעובד שם
:] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני שמעתי את וזאנה אתמול
הוא אמר במהלך התוכנית שזה מוקלט, ושהאולפן ריק......
ושאם לא מאמינים לו אפשר אפילו לבדוק באתר :rolleyes: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני שמעתי את וזאנה אתמול
הוא אמר במהלך התוכנית שזה מוקלט, ושהאולפן ריק......
ושאם לא מאמינים לו אפשר אפילו לבדוק באתר :rolleyes: |
הדהמתם אותי עכשיו לחלוטין!!!!!!!!
אני אף פעם לא חשבתי לעצמי את זה
אבל זה שווה בדיקה רצינית!!!! |
|
|
| BaGo D Remixer |
טוב אז אני יעשה קצת סדר בבאלאגן
בבי יו יש שני אולפנים אחד מאיפה שמשדרים שמולו יש את ההפקה ואחד שמקליטים בו את הג'ינגלים...
השדרנים יוצאים חופשי מהאולפן אין בעיה הייתי בתוכנית של יורם לא פעם ולא פעמיים (הייתי 3:)) ככה שאני יודע מה הולך שם:)
זה לא רק אולפן שם זה מקום רציני אפילו יש חדר ישיבות .... |
|
|
|
|