return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Crossfader vraag ?
View this Thread in Original format
Eagle`
Heb men eerste Dj setje binnen van New-line en heb een vraag omtrent. Heb dus men tt's op line1/phono1 en phono2 ingangen van mengpaneel aangesloten. Als je dan normaal crossfader naar links of rechts schuift mag je normaal maar 1 bron horen, maar ik hoor er twee. Ik heb twee tt's dan aan phono 2 en phono3 ingang aangesloten en dan werkt x-fader naar behoren.

Is het normaal dat dit bij eerste geval niet werkt ? Don't slap meh ben pas net bezig met dit soort gear ;). Moest het van enige toepassing zijn, dit is mijn mengpaneel


Groeten
Tiger777
Kijk, kanaal 1 is eigelek een reservekanaal. Iets duurdere mixers hebben een knopje staan naast de fader die bepaalt welk kanaal er gefaded moet worden. Als je de fader bekijkt, ziet ge ook alleen CH 2 (links) en CH3 (rechts) staan. Dit wil zeggen dat je alleen tussen cH2 en CH3 kan faden. Wilt ge met kanaal 1 werken, kunt ge alleen de volume control gebruiken. Dat is perfect normaal.
Eagle`
Ow hartelijk dank Tiger, twas me ook wel opgevallen da er enkel CH2 en CH3 boven fader stond, maar vriend had me gezegd dat ik tt's moest aansluiten op 1 & 2. Kortom eindconclusie der is nog een heleboel werk aan precies :tongue2
Tiger777
Veel plezier dermee, wa hebt ge trouwes gekocht als draaitafel?
Eagle`
2 gemini pt-2100, gemini ps-626i mengpaneel en stanton DJ 2000 pro koptelefoon. Kortom deftige gear imo :)
Tiger777
ja, matige setup...
Gaat ge ni meedoen aan die DJ ladder? (zie enkele threads lager)
Eagle`
of course men eerste dj-set drie dagen bezig ;) :o
Tiger777
De mijne is juist af sie... Morge opnemen en uploade :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement