return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Plastic Boy - Live Another Life (Gil Shwartz Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אהלן חבר'ה
רמיקס חדש שלי נמצא על השרת של חן
יהיה סבבה אם תורידו ותתנו בתגובות :)
Gil Shwarts
כלום אה..
טוב נו
מודים, אתם יכולים למחוק את הטרד הזה
arik
שום למחוק


אני יגיד לך מה אני חושב
אני חושב שצריך ממש כישרון לבנות את המנגינה הזאת

אני אישית לא אוהב את סוג הקיק ואת כל הסנרים האלה
תמיד הטרקים שלך מזכירים לי אסיד
או שזה רק אני

קיצר יפה מאד
באמת יפה
אבל הסימפלים שאתה משתמש בהם לא טובים לדעתי
oDrori
מתחיל פסיי כזה. ככה ממשיך גם הדרייב עם הכלי הקשה :)

עבודה יפה עם הסינת', נראה לי שהייתי מעדיף תו נמוך יותר במקום גבוה יותר כל כמה זמן אבל חפיף :)

כניסה טובה של הפאד, וגם הכניסה ב-
2:45
אהבתי.
הקיק נשמע פה מאוד לא מתאים לדעתי...

חסר לי סטרינג נמוך או משהו באסי שילווה את הסינת' המרכזי בברייק... אין מספיק אטמוספירה.

מלבד זאת בילד די טוב, הסליידים שם קצת מפריעים לי.

נכנס... מממ... אני לא אוהב איך שהבייסליין הולך עם הסינת', אני בעיקר טיפוס של רגש ככה שבייסליין "עומד" לא עושה לי את זה.

בנוסף יש שם איזה הייהאט ממש רועש מדי, קצת צורם לי.


דאטס איט נראה לי...
Sniper
מוריד יגיב מחר בבוקר\צהריים
AnthemFreak
אני מוריד אבל אני יגיב כבר מחר למה אני הולך לישון
Vortex_SA
טוב... ההייהטים יושבים לי על המיד יותר מדיי בהתחלה, לא אהבתי את הפילטר ששמת, צריך יותר רזוננס... הבילד בהתחלה לקראת המלודיה דיי פשוט, תן ברייקים מעניינים כאלה, כל מיני... טיפ - תנסה לחשוב על נסיעה והברייקים זה כל מיני איבודי שליטה בדרך, אני אוהב לחשוב ככה על הטראקים שלי, ואז אני מדמיין שבמעברים האוטו נזרק הצידה או מתנגש במשהו...

עד המלודיה הכל היה טוב, אבל זה נורא פשוט העלייה הזאת, ממש חלש... אתה יכול יותר, הרבה יותר...
Viber
??נחמד אחי כול זה בפרוטי
Vortex_SA
זה ריזון...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement