|
Plastic Boy - Live Another Life (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אהלן חבר'ה
רמיקס חדש שלי נמצא על השרת של חן
יהיה סבבה אם תורידו ותתנו בתגובות :) |
|
|
| Gil Shwarts |
כלום אה..
טוב נו
מודים, אתם יכולים למחוק את הטרד הזה |
|
|
| arik |
שום למחוק
אני יגיד לך מה אני חושב
אני חושב שצריך ממש כישרון לבנות את המנגינה הזאת
אני אישית לא אוהב את סוג הקיק ואת כל הסנרים האלה
תמיד הטרקים שלך מזכירים לי אסיד
או שזה רק אני
קיצר יפה מאד
באמת יפה
אבל הסימפלים שאתה משתמש בהם לא טובים לדעתי |
|
|
| oDrori |
מתחיל פסיי כזה. ככה ממשיך גם הדרייב עם הכלי הקשה :)
עבודה יפה עם הסינת', נראה לי שהייתי מעדיף תו נמוך יותר במקום גבוה יותר כל כמה זמן אבל חפיף :)
כניסה טובה של הפאד, וגם הכניסה ב-
2:45
אהבתי.
הקיק נשמע פה מאוד לא מתאים לדעתי...
חסר לי סטרינג נמוך או משהו באסי שילווה את הסינת' המרכזי בברייק... אין מספיק אטמוספירה.
מלבד זאת בילד די טוב, הסליידים שם קצת מפריעים לי.
נכנס... מממ... אני לא אוהב איך שהבייסליין הולך עם הסינת', אני בעיקר טיפוס של רגש ככה שבייסליין "עומד" לא עושה לי את זה.
בנוסף יש שם איזה הייהאט ממש רועש מדי, קצת צורם לי.
דאטס איט נראה לי... |
|
|
| Sniper |
| מוריד יגיב מחר בבוקר\צהריים |
|
|
| AnthemFreak |
| אני מוריד אבל אני יגיב כבר מחר למה אני הולך לישון |
|
|
| Vortex_SA |
טוב... ההייהטים יושבים לי על המיד יותר מדיי בהתחלה, לא אהבתי את הפילטר ששמת, צריך יותר רזוננס... הבילד בהתחלה לקראת המלודיה דיי פשוט, תן ברייקים מעניינים כאלה, כל מיני... טיפ - תנסה לחשוב על נסיעה והברייקים זה כל מיני איבודי שליטה בדרך, אני אוהב לחשוב ככה על הטראקים שלי, ואז אני מדמיין שבמעברים האוטו נזרק הצידה או מתנגש במשהו...
עד המלודיה הכל היה טוב, אבל זה נורא פשוט העלייה הזאת, ממש חלש... אתה יכול יותר, הרבה יותר... |
|
|
| Viber |
| ??נחמד אחי כול זה בפרוטי |
|
|
|
|