return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tranceicion Relaunched - 6:e september
View this Thread in Original format
Vizay
Dags igen för ännu en Tranceicion fest

vi har ännu en gång slagit våra skallar ihop å fixat något som vi hoppas ni kommer gilla :)


---

Datum: 6:e September 2003

Line up:

[21:00] DJ Dome [Techtrance]
[22:00] Envio & Endre [Uplifting]
[00:00] Vizay [Uplifting & Hardtrance]
[01:00] Ferren [Hardstyle]
[02:00] DJ Helixx [Psy]


Ålder: 18 år

Pris: 100kr Förköp, 140kr vid dörren!

Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus

Tid: 21-03

Övrigt Saft & Aranha kommer stå för dekor. Varmkrov och läsk (Cola & Fanta) kommer finnas till försäljning.
Förköpsbiljetter kommer att finnas f.o.m 21 Juli på Pitch, Gamla Bro.g i Stockholm.

---

Har ni några frågor kring eventet så ere bara å fråga här, slänga iväg ett PM till mig eller maila någon av oss i TCI crewen

mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns på Tranceicion.tk
dbl
vill gärna komma, men vet inte hur det blir med jobb... + att jag måste ha pengar och man måste nana kudde någonstans.

e lite dyrt med tåg ToR från gbg och sen 100kr inträde + att man måste ju dricka något och troligtvis käka något nånstans iallafall.

men vi får se :)
Vizay
hehe vore ju soft om du kunde komma men du e förlåten även om du inte kan, du bor ju trots allt på andra sidan sverige


men tusan, jag vet att ni läser tråden...lite feedback nu, några som kommer osv? :)
Dioxys
hehe, september är en bit bort peter :)

får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :)
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, september är en bit bort peter :)

får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :)


vart ska du flytta då?
Dioxys
jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ :) men det blir lilla jönköping som får en ta mer :)

men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten :) så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag :)
dj_hysterix
Dio: jönköping får ju värsta feta artisterna i år ju ! :gsmile:

Vizzan: det är ju lång tid kvar :D ! men jag kommer nog ! ;)
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ :) men det blir lilla jönköping som får en ta mer :)

men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten :) så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag :)


ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg :( ;)
Dioxys
quote:
Originally posted by dbl
ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg :( ;)


det kommer väll :) allt har ju förfasiken bara börjat i sverige :)

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten :) tänk på att de har hållt på ett jävla tag :)


jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också :) så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm.. :(
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
det kommer väll :) allt har ju förfasiken bara börjat i sverige :)

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten :) tänk på att de har hållt på ett jävla tag :)


jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också :) så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm.. :(


jag.. ta det lugnt.. herregud... kan man det :eek: :toothless ;)

Laalin
quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, september är en bit bort peter :)

får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :)


Sant! Massor med tid kvar tills man måste bestämma sej :tongue2
Endre

biljetter säljes nu. mer info vart:

http://www.tranceicion.tk/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement