|
Tranceicion Relaunched - 6:e september
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
Dags igen för ännu en Tranceicion fest
vi har ännu en gång slagit våra skallar ihop å fixat något som vi hoppas ni kommer gilla :)
---
Datum: 6:e September 2003
Line up:
[21:00] DJ Dome [Techtrance]
[22:00] Envio & Endre [Uplifting]
[00:00] Vizay [Uplifting & Hardtrance]
[01:00] Ferren [Hardstyle]
[02:00] DJ Helixx [Psy]
Ålder: 18 år
Pris: 100kr Förköp, 140kr vid dörren!
Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus
Tid: 21-03
Övrigt Saft & Aranha kommer stå för dekor. Varmkrov och läsk (Cola & Fanta) kommer finnas till försäljning.
Förköpsbiljetter kommer att finnas f.o.m 21 Juli på Pitch, Gamla Bro.g i Stockholm.
---
Har ni några frågor kring eventet så ere bara å fråga här, slänga iväg ett PM till mig eller maila någon av oss i TCI crewen
mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns på Tranceicion.tk |
|
|
| dbl |
vill gärna komma, men vet inte hur det blir med jobb... + att jag måste ha pengar och man måste nana kudde någonstans.
e lite dyrt med tåg ToR från gbg och sen 100kr inträde + att man måste ju dricka något och troligtvis käka något nånstans iallafall.
men vi får se :) |
|
|
| Vizay |
hehe vore ju soft om du kunde komma men du e förlåten även om du inte kan, du bor ju trots allt på andra sidan sverige
men tusan, jag vet att ni läser tråden...lite feedback nu, några som kommer osv? :) |
|
|
| Dioxys |
hehe, september är en bit bort peter :)
får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, september är en bit bort peter :)
får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :) |
vart ska du flytta då? |
|
|
| Dioxys |
jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ :) men det blir lilla jönköping som får en ta mer :)
men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten :) så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag :) |
|
|
| dj_hysterix |
Dio: jönköping får ju värsta feta artisterna i år ju ! :gsmile:
Vizzan: det är ju lång tid kvar :D ! men jag kommer nog ! ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ :) men det blir lilla jönköping som får en ta mer :)
men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten :) så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag :) |
ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg :( ;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by dbl
ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg :( ;) |
det kommer väll :) allt har ju förfasiken bara börjat i sverige :)
folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten :) tänk på att de har hållt på ett jävla tag :)
jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också :) så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm.. :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
det kommer väll :) allt har ju förfasiken bara börjat i sverige :)
folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten :) tänk på att de har hållt på ett jävla tag :)
jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också :) så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm.. :( |
jag.. ta det lugnt.. herregud... kan man det :eek: :toothless ;) |
|
|
| Laalin |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, september är en bit bort peter :)
får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf :) |
Sant! Massor med tid kvar tills man måste bestämma sej :tongue2 |
|
|
|
|