|
Cosma
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Som kanske några av er vet så har trance-legenden Cosma dött för några månader sen i en bilolycka. En video har släppts på www.hommega.com om cosma, och jag tycker ni ska se på den.
R.I.P COSMA :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
vem var det? |
undrar detsamma :conf: |
|
|
|
|