| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Rising
מממממממממממ לארמין אין זמן לשמוע דברים של אנשים מהפורום..
סמוך עליי...
שיש כשרונות אז הם יודעים טוב מאוד לשלוח לארמין
cdr
ואם הולך אז הולך...
ודעה מקצועית כאילו לרשום מה בסדר ולא בסדר בטראק אין מצב שהוא ירשום...
אולי יגיב פה ושם על נושאים כללים זה נורמלי למדיי אבל מי צריך את זה?
בפורום שלו הוא בקושי רושם אז פה?... לא חושב שיש לו מה לחפש כאן בקיצור.
וסליחה אם נשמעתי תוקפני מדיי :) |
האמת היא שארמין דווקא כן שומע חלק מהטראקים שמפיקים פה חברים מהפורומים
איזה אחד פה בשם
Robert
מביא לו את הטראקים המובחרים...
לא סתם
Haak - frenzy
הגיעה ל
ASOT
אגב למי שלא ידע זה אחד מהפורום פה הכין.
:wtf:
ולדעתי אין הרבה מה להתלהב, יש עוד רבים וטובים שמדפדפים בפורום מידי פעם
רובם כמובן לא נרשמים, אבל הם כן קוראים פה קצת תגובות...
:eyespop: |
|
|