return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
help to make armin a TA
View this Thread in Original format
Eitan E
אוקיי אנשים בעקבות התמונה בה ארמין הסתכל בפורום טראנס אדיקט ישנו פוסט ב
music discussion
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=116613
שמבקש ממכם לשלוח תגובה ולגרום לארמין להיות חבר בפורום
כמו יוצרים נוספים הבנתי שדומונד ועוד כמה שאני לא זוכר כרגע הם חברים בפורום אז בבקשה ממכם תשלחו תגובה באתר וגם באתר של ארמין אני שלחתי

dear armin
i hope you will see this thread and reply
we all tranceaddict members like and appriciate your work
please become a ta member everyone is doing it

we know that you are posting in your site the asot tracklist from tranceaddict forum
and we have a picture of you looking in tranceaddict forum

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=116372

we also made a thread that requset u to be a member

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=116613


also we are very happy and enthusiastic to see u in pacha tell aviv (israel) 15\8\03


your's eitan erlich--->& israeli tranceaddict members

:)
Rising
לדעתי זה אחד הדברים המפגרים...
אז ארמין יירשם בפורום... מה הטעם בזה?
:rolleyes:
warpedd_
כי זה מגניב
Eitan E
?למה דבר מפגר
אם ארמין יירשם בפורום אז תוכל לדבר איתו ישירות במקום לדבר עם אנשי ציבור ופרסום שלו
מה עוד שאם ארמין ירשם הוא יוכל לתת דיעה מקצועית לטראקים או סטים שאנשים כאן עושים
יש להרבה אנשים בפורום כשרון ופוטינציאל
ואולי אנשים כאן ישיגו חוזה בחברת תקליטים
אל תשכח שאת הטראק
01-fictivision_vs_c-quence-symbols
עשו אנשים מטראנס אדיקט !
Rising
quote:
Originally posted by Eitan E
?למה דבר מפגר
אם ארמין יירשם בפורום אז תוכל לדבר איתו ישירות במקום לדבר עם אנשי ציבור ופרסום שלו
מה עוד שאם ארמין ירשם הוא יוכל לתת דיעה מקצועית לטראקים או סטים שאנשים כאן עושים
יש להרבה אנשים בפורום כשרון ופוטינציאל
ואולי אנשים כאן ישיגו חוזה בחברת תקליטים
אל תשכח שאת הטראק
01-fictivision_vs_c-quence-symbols
עשו אנשים מטראנס אדיקט !


מממממממממממ לארמין אין זמן לשמוע דברים של אנשים מהפורום..
סמוך עליי...
שיש כשרונות אז הם יודעים טוב מאוד לשלוח לארמין
cdr
ואם הולך אז הולך...

ודעה מקצועית כאילו לרשום מה בסדר ולא בסדר בטראק אין מצב שהוא ירשום...
אולי יגיב פה ושם על נושאים כללים זה נורמלי למדיי אבל מי צריך את זה?

בפורום שלו הוא בקושי רושם אז פה?... לא חושב שיש לו מה לחפש כאן בקיצור.

וסליחה אם נשמעתי תוקפני מדיי :)
Eitan E
quote:
Originally posted by Rising


וסליחה אם נשמעתי תוקפני מדיי :)


אוי איך שאני נפגעתי
:D

אני לא מסכים איתך

זה רעיון של מישהו אחר ויש לזה היענות של גדולה מצד הרבה אנשים אז אני רציתי לקדם את זה
ולנסות לשכנע אותו ועוד אומנים מהשורה הראשונה לבוא לבקר בארץ
ואין לי כוח להתווכח איתך כי נחתכתי באצבע


וסליחה אם נשמעתי תוקפני מדיי
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Rising
מממממממממממ לארמין אין זמן לשמוע דברים של אנשים מהפורום..
סמוך עליי...
שיש כשרונות אז הם יודעים טוב מאוד לשלוח לארמין
cdr
ואם הולך אז הולך...

ודעה מקצועית כאילו לרשום מה בסדר ולא בסדר בטראק אין מצב שהוא ירשום...
אולי יגיב פה ושם על נושאים כללים זה נורמלי למדיי אבל מי צריך את זה?

בפורום שלו הוא בקושי רושם אז פה?... לא חושב שיש לו מה לחפש כאן בקיצור.

וסליחה אם נשמעתי תוקפני מדיי :)


האמת היא שארמין דווקא כן שומע חלק מהטראקים שמפיקים פה חברים מהפורומים
איזה אחד פה בשם
Robert
מביא לו את הטראקים המובחרים...

לא סתם
Haak - frenzy
הגיעה ל
ASOT

אגב למי שלא ידע זה אחד מהפורום פה הכין.
:wtf:

ולדעתי אין הרבה מה להתלהב, יש עוד רבים וטובים שמדפדפים בפורום מידי פעם
רובם כמובן לא נרשמים, אבל הם כן קוראים פה קצת תגובות...
:eyespop:
Rising
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
האמת היא שארמין דווקא כן שומע חלק מהטראקים שמפיקים פה חברים מהפורומים
איזה אחד פה בשם
Robert
מביא לו את הטראקים המובחרים...


נו הנה ענית לעצמך...
אין לו זמן לפורום ולהודעות..
ובגלל זה יש את רוברט שמביא לו את הקטעים ..
"מישהו אחר עושה את העבודה בשבילו"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement