|
Bäst trance just nu?
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
vilken låt dansar ni helst till just nu?
min favvo: paul_van_dyk-nothing_but_you__pvd_club_mix-tclub |
|
|
| Treo |
Samma här faktiskt.. PvD - Nothing but you
tokbra! |
|
|
| RebeL9 |
förstår inte vad som är så bra med den där Nothing But You.
tycker det är en av PVDs svagaste produktioner någonsin.
Dessutom är ju Hemstock & Jennings original (Arctic) så mycket bättre och ösigare :)
bäst just nu är väl Mandrake - Universal Soul (The Digital Blonde remix)
typ årets bästa låt |
|
|
| zomn |
Bäst just nu:
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - Pavement Cracks (Gabriel & Dresden Remix)
Telepopmusik - Breathe (Markus Schulz Remix)
Kane - Rain Down On Me (Tiësto Remix)
James Holden - A Break In The Clouds (Markus Schulz Reconstruction)
Kate Bush vs. Infusion - Running Up That Hill
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix) |
|
|
| ice_key |
Mina är just nu
Moguai - U Know Y (Original Mix)
Airwave vs. Rising Star - Sunspot (DCML Mix)
Cosmicman - I Love U (Original Mix)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Mix) |
|
|
| robstar |
Top3
- Catcher - Destiny Sunrise
- Viet - Sky (Magik Muzik Mix)
- Lost Tribe - Gamemaster 2003
Sen har vi en gammal bubblare som ja har lyssnat mycket på senaste tiden.
- Sagitaire - Shout (Coast 2 Coast Remix)
|
|
|
| lonne |
Ok, ska försöka nämna tre sköna trance låtar:
02-mr_sam_vs_fred_baker_pres_as_one-forever_waiting__mike_remix-snd.mp3
02-pulser-my_religion__lange_remix-promo_vinyl-pow.mp3
02_plastic_boy-night_hawks-usf.mp3 |
|
|
| dbl |
mina egna låtar såklart :D :p
t.ex. white sun - extration som jag precis har ändrat lite
white sun - obsession... en rätt gammal låt som jag tog och gjorde om :)
min remix på rank 1 - such is life som jag håller på med :)
och några andra :D |
|
|
| Connector |
Min top 3 :)
Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth
Scott Mac & Dave Lea - Damager 02
Clokx - Clocks (Ron Van Beuken Remix) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dbl
mina egna låtar såklart :D :p
t.ex. white sun - extration som jag precis har ändrat lite
white sun - obsession... en rätt gammal låt som jag tog och gjorde om :)
min remix på rank 1 - such is life som jag håller på med :)
och några andra :D |
Jävla ego :p ;) |
|
|
| hustler |
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Mix).mp3
Delerium - After All (Satoshi Tommie Mix).mp3
Solicitous - Furthermost (Pure Pleasure Mix).mp3
Paul van Dyk - Nothing But You.mp3
En bubblare--> Airwave - When Things Go Wrong.mp3, kan inte få nog av den. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
Jävla ego :p ;) |
jag vet :D |
|
|
|
|