|
Vincent de Moor?
|
View this Thread in Original format
| Musicmaker |
Hoi,
Weet iemand wat Vincent de Moor op dit moment doet/maakt? Ik heb al een tijd niks meer van hem gehoord. |
|
|
| Chicane |
Hij zit in de gevangenis ergens in Ethopië voor het voeren van de toetsies, wat daar gezien wordt als een misdrijf tegen de staat.
Verder maakt hij uit z'n cel nogsteeds platen, deze keer voor BPM Dance met zijn Additional Work vinyls.
Volgens insiders maakt hij het goed en af en toe mag hij daglicht zien.
:rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
het voeren van de toetsies is hem inderdaad duur komen te staan... Vincent heeft in ieder geval direct contact opgenomen met BPM dance in Zoetermeer, maar zij weigerden medewerking te verlenen aan Vincent. Gelukkig had vinnie schone krachten en door de portier een beurt te geven mocht hij nog een keer bellen... dit keer naar Armin van Armada records... de eerste klacht tegen de Hoetoe-regering is inmiddels ingediend, onder de naam Questia - Nexus Asia. Eind september zal de tweede klacht in behandeling genomen worden met onder andere Questia - Crystal Clouds... we houden je op de hoogte..
FREE VINNIE! :toothless
:haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :eyespop: :tongue2 :toocool: :stongue: |
|
|
| Dj Odelpha |
| Gister deelde Vince me op droevige wijze mee dat hij nagenoeg iedere dag onder de douche omringt wordt door een stel op sex beluste bavianen die geen genoegen nemen met slechts een pijpbeurt. Toen was zn beltegoed op en moest hij de nachtportier langdurig verwennen om nogmaals naar mijn mobiel te kunnen bellen, die inmiddels geflood werd door sms'en van ambtenaars die hoge posten bekleden in afrika en het niet eens waren met mijn net opgezette FreeVinceAlliance. Jullie horen nog van me. |
|
|
| ahp2002 |
Vincent leeft.
hij was op de armin van buuren 76 release party waar een collega van me met hem gesproken heeft. En het mooiste is: hij kende t.nu en heeft ingestemd met een interview..
keep you updated.. |
|
|
| Partyhardy! |
zo ik zit echt al maaaaanden op "Unknown Artist- In My Skin (Vincent de Moor remix)" te wachten! :( hopen dat hij nu snel een keer uit komt! :crazy:
we moesten ook al zo ontsettend lang wachten op Crystal Clouds..... :( |
|
|
|
|