return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
האובלונגים - סאותפארק הבא..?
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
לפני כמה ימים חבר שלי היה אצלי והוריד פרק ראשון מעונה ראשונה של סדרה שנקראת the oblongs
הוא אמר לי שהעונה הראשונה שודרה בערוץ 3 ושזאת סדרה מופרעת כזאת כמו סאותפארק
הקיצר ראיתי והפרק הראשון חמוד לאללה
מישהו ראה את זה אולי בערוץ 3..?
יש למישהו אולי עוד פרקים של זה..?
ובכלל כל מידע על הסדרה המוזרה הזאת שהכוכבים שלה בין השאר הם אדם בלי ידיים ורגליים אשתו שיש לה פאה שנראית כמו השאר של אשתו של הומר סימפסון
ילדה שמנה שכל הזמן אוכלת חתול מסומם וכו'.....

אני ממליץ
Hell_Copter
אוי זאת הסדרה הכי טובה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי מכור לזה!!!!!!!
זה היה משודר בערוץ 3 בימי שישי ב 7 בערב לפני איזה שנה ככה...
איזה סדרה פצצתית!!!!
הייתי כל שבוע נגמר מצחוק!!!
גם הדבקתי את חבר שלי לזה
כל שבוע הייתי מתקשר אליו עושה לו יש משפחת אובלונג... פתח מהר טלויזיה!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

ואי אפשר להשוות לסאות'פארק כי זה סגנון שונה
אבל מי שעשה את הסדרה הוא חולה נפש... זה ללא ספק
AnthemFreak
אההה נראה לי אני מכיר תסדרה הזאת..
יש כזאת ילדה שיש לה קרבולת על הראש לא??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אההה נראה לי אני מכיר תסדרה הזאת..
יש כזאת ילדה שיש לה קרבולת על הראש לא??


יש את האבא שהוא בלי ידיים ובלי רגליים בכלל
יש את האמא שאין לה שיער ויכול להיות שיש לה עוד איזה פאק...
יש את הבן שלהם שיש לו עין אחת ענקית ואחת נורמלית ורק שערה אחת
יש ילדה רק עם חצי פרצוף ושד אחד...
יש אחת בלאקרית לגמרי שנראה כאילו היא יצאה מהקבר
ויש את השמנה ההיא שהיא ממש ממש שמנה :)

סידרה ענקית!!!!!!!
אחת הטובות בהחלט
DJ-Kreing^^
אני זוכר שהייתי רואה את זה פעם, לפני הרבה הרבה זמן...

שיש משפחה משוגעת שהאבא עובד במפעל, וכל הזמן רוצה קידום וכאלה...
:rolleyes:

כן זה היה דיי מטורף
warpedd_
ראיתי את זה כמה פעמים שזה היה משודר בערוץ 3

לא התלהבתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ראיתי את זה כמה פעמים שזה היה משודר בערוץ 3

לא התלהבתי


דווקא אתה עם כל הסטלנות שלך לא אהבת?!?
ליפשיץ היה רואה את זה איתי כל הזמן
היינו נקרעים מצחוק!!
ADiSH
ראיתי את כל הפרקים שהיו בערוץ 3..
אבל נראה לי שהורידו אותה אחרי 2 עונות:sadgreen:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש את האבא שהוא בלי ידיים ובלי רגליים בכלל
יש את האמא שאין לה שיער ויכול להיות שיש לה עוד איזה פאק...
יש את הבן שלהם שיש לו עין אחת ענקית ואחת נורמלית ורק שערה אחת
יש ילדה רק עם חצי פרצוף ושד אחד...
יש אחת בלאקרית לגמרי שנראה כאילו היא יצאה מהקבר
ויש את השמנה ההיא שהיא ממש ממש שמנה :)

סידרה ענקית!!!!!!!
אחת הטובות בהחלט



ראיתי כולה תפרק הראשון ויש שם כמה קטעים שופכים לחלוטין

הקיצר יש לך את זה אולי במחשב או על דיסקים או שראית רק בערוץ 3..???
ידוע למישהו אם מתכוונים לשדר שוב את העונה הראשונה בשדורים חוזרים..??
ADiSH
תחפש אולי בקזה..?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ראיתי כולה תפרק הראשון ויש שם כמה קטעים שופכים לחלוטין

הקיצר יש לך את זה אולי במחשב או על דיסקים או שראית רק בערוץ 3..???
ידוע למישהו אם מתכוונים לשדר שוב את העונה הראשונה בשדורים חוזרים..??


ראיתי רק בערוץ 3
אבל אני ממש לא יתנגד לכמה פרקים על המחשב :)
זאת הסידרה... :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי רק בערוץ 3
אבל אני ממש לא יתנגד לכמה פרקים על המחשב :)
זאת הסידרה... :D


לי יש את הפרק הראשון בעונה הראשונה כמו שאמרתי
וחבר שלי הוריד אצלי גם פרק שהשמנה נתקעת בביוב או משהו כזה (עדיין לא ראיתי תפרק הזה) בקיצור אם אתה רוצה אחד מהם....אני פה ובאיי סי קיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement