|
למי שלא שמע פעם שעברה...בלאק דרגון ברדיו איטיאס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אוףף הסתיים...הספקתי לשמוע רק תטראק האחרון..
איזה ביאוס..
ד"א
נכון היה תפרומו הזה מהמעבר מהסט לסתם שידור של טראקים
קיצר איזה טראק היה ברקע ?
שהוא אומר
dj love
או משו כזה ?
תודה.. |
|
|
| E-vangelist |
wow.. I wish I could read... any of that :)
ETS loves Israeli trance DJs!! Amir Hamami, Black Dragon, Idan Gutman, Yahel, etc.
if you know any of these people tell them they have a fan in america who plays their music all over the internet for the whole world to hear :) |
|
|
| E-vangelist |
15 July at 14:00 eastern Chris#19 meets DJ Shivan Netmeeting #03 will play ;)
watch my events calendar for future plays and live events |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by E-vangelist
ETS loves Israeli trance DJs!! Amir Hamami, Black Dragon, Idan Gutman, Yahel, etc.
if you know any of these people tell them they have a fan in america who plays their music all over the internet for the whole world to hear :) |
Black Dragon is a member of this forum...
in fact he's the one who opened this thread... :) |
|
|
| Black-Dragon |
הוא יודע :)
ואריק פתח אותו כי אני לא הצלחתי להתחבר |
|
|
| Flotser |
Xetro Featuring rinat p. - Losing my mind (Vocal mix)
:wtf:
רוצה רוצה לשמוע איפה? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Flotser
Xetro Featuring rinat p. - Losing my mind (Vocal mix)
:wtf:
רוצה רוצה לשמוע איפה? |
גם אני רוצה... נראה לי ששמעתי את זה אבל בסט שלו שהוא העלה מתישהו לשרת של חן... ואהבתי
יש מצב לפול ריפ?
:) |
|
|
| Black-Dragon |
אחי פיספסת אותו....איזה תותח שגיא...
אם אתה רואה את זה שגיא המיקס שלפני ואחרי היה ממש מצויין |
|
|
| Vortex_SA |
| כוסעמק!! למה לא מתקשרים להודיע לי דברים כאלה??? רציתי כל כך לשמוע את הסט!! ואני יעלה לכם סמפל לחן... איזה שלוש דקות מהטראק, נראה אם חברות תקליטים לא מחזירות לי תשובה עליו אני יפרסם כבר מלא... |
|
|
| Black-Dragon |
בינתיים יש לי בלעדיות!
:)
או שכבר הבאת לכמה אנשים...
בכל אופן הוא אחד האהובים עליי
תמשיך ככה אני מחכה לטראק הבא שלך |
|
|
| Vortex_SA |
| הבאתי לך וליובל, וזהו, ואם יובל משחרר יוווווו מכוווווותתתת...... תנסה לקשר אותי עם הטראק הזה, תשמיע לאנשים... מה עם זאתי הליידי של הדרקון?? |
|
|
| Black-Dragon |
חחחחחח הליידי של הדרקון
ליידי דרגון
היא מארגנת חברת תקליטים יקח זמן עד שיצא משהו
אני אדבר איתה על זה אולי היא תפנה אותך למישהו |
|
|
|
|