|
פרסומת נגד איידס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממש אהבתי את הפרסומת שקיציס עשה לאנטרנט עם הכבלים...
אני כבאי כבר 6, לא 7 שנים...
בלה בלה בלה...
אני מסתכל על הרדיו, מסתכל על השריפה ומחליט
שריפות, עוד יהיו :stongue: :haha: :happy2: |
אולי נהפוך את הטרד הזה לטרד על פרסומות..??
אני ימשיך ...
הפרסומות עם הקוטל גוקים תותחית
"תן לי בראש תן לי במחוש" יאללה תרסס כבר
או "עכשיו באים.? באמצע הדרבי.?"
אההה וזה רק אני..? או שאף אחד לא באמת מחכה שג. יפית תגשים לנו פנטזיה..????:eek: :eek: :eek: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
אני אגיד לכם דבר אחד
אני חושב שקיציס ופרידמן הם הגאונים היותר טובים שיש לנו היום במדינה
תקלטו, שהם עשו בסך הכל איזה פרסומת חמודה לביפ
שזה אחוז שרק בערך 1 אחוז מהאוכלוסיה רואים
וזה רק פרסומת לתוכנית שם
(אם אלוהים שאומר, לא גדול, עבה... עם נטיה קלה שמאלה)
וכבר כל היום אנשים משתמשים בזה
זה נקרא גאונות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אגיד לכם דבר אחד
אני חושב שקיציס ופרידמן הם הגאונים היותר טובים שיש לנו היום במדינה
תקלטו, שהם עשו בסך הכל איזה פרסומת חמודה לביפ
שזה אחוז שרק בערך 1 אחוז מהאוכלוסיה רואים
וזה רק פרסומת לתוכנית שם
(אם אלוהים שאומר, לא גדול, עבה... עם נטיה קלה שמאלה)
וכבר כל היום אנשים משתמשים בזה
זה נקרא גאונות. |
ראסמי
אני זוכר הייתי על הרצפה שראיתי את הפרסומת
ויש עוד את השיר הזה ברקע...
הוא הגדול הנורא... ואז פרידמן אומר
לא גדול, עבה.... עם נטייה קטנה שמאלה :stongue: |
|
|
| ADiSH |
קיציס ופרידמן הכי מצחיקים בארץ..
הייתי במופע שלהם לפני שנתיים.. לא הפסקתי לצחוק..
מישהו היה?:haha: :haha: |
|
|
| Scorchio |
אני הייתי
מופע ענק
נכנסתי בחינם
:) |
|
|
| NyKoN |
היה לי יומולדת באותו יום כשהם באו לכפ"ס ויצאנו למקום אחר
בעע
איזה אשך
קיצר.. הפרסומת שלך... נדוש כל הקטע הזה של קיציס ופרידמן.. נהיו יותר מדי מסחריים
למה לא תביא את סאבלימינל והצל?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמעתם את הפרסומות שלהם? לנעליים? לתוכנית שלהם? לחשבון בנק?
חחחחח דפוקים
יש גם פרסומת כזאת בבי יו של הוידויים.. פרסומת הכי דפוקה בעולם.. גם הקטע הזה של לאב מי.. איזה מן אידיוט יגיד למישהי שמתקשרת אליו שהוא פגש מישהי בלאב מי ומתחתן איתה
למה להוסיף את הקטע הזה של הלאב מי!?$# לא נשמע הגיוני
ולסיום
"אתה רוצה ארטיק? אתה רוצה ארטיק?! תבוא אלינו בסוף המשחק, תיכף אנחנו לוקחים אליפות"
חחחחחחחחחח הייתי חייב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by NyKoN
קיצר.. הפרסומת שלך... נדוש כל הקטע הזה של קיציס ופרידמן.. נהיו יותר מדי מסחריים
למה לא תביא את סאבלימינל והצל?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמעתם את הפרסומות שלהם? לנעליים? לתוכנית שלהם? לחשבון בנק?
חחחחח דפוקים
|
[/i]
אז ככה דבר ראשון סאבלימינאל והצל יכולים למצוץ לי אני לא מאמין לצמד של אנשים שמרוויחים כסף על אנשים שמאמינים לשירים שלהם
אני בטוח שהילדות שלהם היתה קשה.... חוץ מזה השירים שלהם מגעילים אבל זאת דעתי למילים שלהם אני לא מאמין בשיט
מסחריים.??? זה טלויזיה בנ אדם זאת המטרה...
מה קורה לאנשים בימינו......
עוד מעט תגיד לי שאתה לא אוהב מיץ ענבים כי הוא נהיה מתוק מדי....
תנחת זה כדור הארץ.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
למה לא תביא את סאבלימינל והצל?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמעתם את הפרסומות שלהם? לנעליים? לתוכנית שלהם? לחשבון בנק?
חחחחח דפוקים
|
חחחחחחחח ראסמי
איזה מעצבנים הם בפרסומות האלה!!
יו יו נעליים לא קונים כמו חתול בשק
סאבלימיני ליריקאלי זה אני
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
[/i]
אז ככה דבר ראשון סאבלימינאל והצל יכולים למצוץ לי אני לא מאמין לצמד של אנשים שמרוויחים כסף על אנשים שמאמינים לשירים שלהם
אני בטוח שהילדות שלהם היתה קשה.... חוץ מזה השירים שלהם מגעילים אבל זאת דעתי למילים שלהם אני לא מאמין בשיט
מסחריים.??? זה טלויזיה בנ אדם זאת המטרה...
מה קורה לאנשים בימינו......
עוד מעט תגיד לי שאתה לא אוהב מיץ ענבים כי הוא נהיה מתוק מדי....
תנחת זה כדור הארץ.... |
יו הייתי ציני יא רבאק
אני שונא את סאבלימינל
אתה רוצה שזה יהיה מצחיק? תביא את ספי ריבלין! הוא מצחיק! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח ראסמי
איזה מעצבנים הם בפרסומות האלה!!
יו יו נעליים לא קונים כמו חתול בשק
סאבלימיני ליריקאלי זה אני
חחחחחחחחחחחחחחח |
הם לא מעצבנים רק בפרסומת
הם מעצבנים גם מחוץ לב...
הם הסיבה שאני מפחד ללכת למועדונים בארץ שאני לא ישמע את שתי הבכיינים האלה בוכים על כמה שהמצב שלהם היה רע כשהם היו ילדים
שמענו עליהם |
|
|
| luckystrike |
מוזר ....
קיצר אילן מה נסגר איתך אחי ?
תפסיק עם הכדורים האלה ...
חוץ מזה תאמין לי אני מוכר לך יותר בזול |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוזר ....
קיצר אילן מה נסגר איתך אחי ?
תפסיק עם הכדורים האלה ...
חוץ מזה תאמין לי אני מוכר לך יותר בזול |
כדורים.???
רק שורות אחי...
למה לא חזרת אלי אתמול...? |
|
|
|
|