|
game boy music
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| לא נשמע לי משהו ת'אמת... |
|
|
| ADiSH |
זה לא אמור להיות לוג'יק או משהו..
אבל זה עדיין נחמד |
|
|
| DjChook |
מזכיר לי את הימים שעבדתי עם
TRACKERS
בלאח |
|
|
| NyKoN |
אין לי כח לקרוא
שמישהו יסביר בקצרה מה זה... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
מזכיר לי את הימים שעבדתי עם
TRACKERS
בלאח |
הלו הלו אל תלכלך על הטראקרז..
אחלה תוכנות
הכי שווה זה
impulse tracker
אבל באקס פי זה לא עובד משהו אז אני לפעמים עושה קצת שטויות במוד פלאג |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אין לי כח לקרוא
שמישהו יסביר בקצרה מה זה... |
נראה לי שזה ליצור טראקים בגייםבוי
אבל גם אני לא ממש הבנתי.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
נראה לי שזה ליצור טראקים בגייםבוי
אבל גם אני לא ממש הבנתי.. |
מעניין...
עכשיו אני רק צריך לקנות גיים בוי והסתדרתי
:gsmile: |
|
|
| ADiSH |
מה יש להבין??
זה תוכנה להכין שירים עם ה"כרטיס קול" של גיימבוי
יש לכם אפילו דוגמאות להורדה:toocool: |
|
|
| DjChook |
כל הטראקרים אותו זבל :)
גם אני הייתי עובד עם
MOD PLUG
חחח |
|
|
| NyKoN |
יש לי גיים בוי
אחד מכל סדרה בעצם
יש לי את הראשון, את הקולור ואת האדוונס החדש
:P
חולה על גיים בוי!
פוקמון רוללללזזזזזז |
|
|
|
|