return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
game boy music
View this Thread in Original format
ADiSH
http://www.littlesounddj.com/

אני רוצה כזה
NaOren
לא נשמע לי משהו ת'אמת...
ADiSH
זה לא אמור להיות לוג'יק או משהו..
אבל זה עדיין נחמד
DjChook
מזכיר לי את הימים שעבדתי עם
TRACKERS
בלאח
NyKoN
אין לי כח לקרוא
שמישהו יסביר בקצרה מה זה...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
מזכיר לי את הימים שעבדתי עם
TRACKERS
בלאח

הלו הלו אל תלכלך על הטראקרז..
אחלה תוכנות
הכי שווה זה
impulse tracker
אבל באקס פי זה לא עובד משהו אז אני לפעמים עושה קצת שטויות במוד פלאג
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
אין לי כח לקרוא
שמישהו יסביר בקצרה מה זה...


נראה לי שזה ליצור טראקים בגייםבוי
אבל גם אני לא ממש הבנתי..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
נראה לי שזה ליצור טראקים בגייםבוי
אבל גם אני לא ממש הבנתי..


מעניין...
עכשיו אני רק צריך לקנות גיים בוי והסתדרתי
:gsmile:
ADiSH
מה יש להבין??
זה תוכנה להכין שירים עם ה"כרטיס קול" של גיימבוי
יש לכם אפילו דוגמאות להורדה:toocool:
DjChook
כל הטראקרים אותו זבל :)
גם אני הייתי עובד עם
MOD PLUG
חחח

LioR
לא נראה רציני בכלל
NyKoN
יש לי גיים בוי
אחד מכל סדרה בעצם
יש לי את הראשון, את הקולור ואת האדוונס החדש
:P
חולה על גיים בוי!
פוקמון רוללללזזזזזז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement