|
Trancelovers: July Pre-releases & Promos from Rockagill
|
View this Thread in Original format
| Fiskelime |
In the beginning of July, will the new album from "Rockagill - Illusions" be released here in Norway. :D It will be the second album in the row, so be sure not miss it! I`ll try to make the files available before August!
All you norwegians tranceaddict members, can watch us live at the Zap festival June 29 in Tønsberg! GEeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
And here you got some freaky sneaky peeks!...:p :)
Rockagill - Illusions (Original mix)
Rockagill - Atlantis (2001 remake)
Fiskelim [Rockagill]
[email protected]
Comments are as always welcome ! :p :D :rolleyes: :eek: :eek: :D :D |
|
|
| DJ Paul W |
| quote: | Originally posted by Fiskelime
In the beginning of July, will the new album from "Rockagill - Illusions" be released here in Norway. :D It will be the second album in the row, so be sure not miss it! I`ll try to make the files available before August!
All you norwegians tranceaddict members, can watch us live at the Zap festival June 29 in Tønsberg! GEeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
And here you got some freaky sneaky peeks!...:p :)
Rockagill - Illusions (Original mix)
Rockagill - Atlantis (2001 remake)
Fiskelim [Rockagill]
[email protected] thanks mate , go easy on the spam but
Comments are as always welcome ! :p :D :rolleyes: :eek: :eek: :D :D |
|
|
|
| dj_alfi |
hva r d dere skal spille på zap partyet.... og hvem r d som kommer...
kan du ta opp ett livesett og gi d til mg eller.... og hvis du hadde giddi... sjekk ut linken min under tiesto sitatet: dj alfi - xtc
en sang jg har mekka.... fiskelim.. lol... lukter ikke godt |
|
|
| Fiskelime |
vi skal spille torsdag den 28. engang ut på kvelden, sannsynligvis et 20-30 minutter sett med det beste vi lagd mixa inn i hverandre i et slags live show hvis du skjønner!
Har du tenkt deg ditover eller? |
|
|
| Fatboy |
Jeg skal nedover til festivalen:)
Reiser i morgen kveld. Jeg skal være med a rigge til der nede, og får mest sannsynlig backstage pass for det, så det kan jo hende vi treffes der nede. Kult med norske trance producere forresten. Er ikke så mange av oss.
Hvilket utstyr bruker du/dere? Jeg har bare software så langt. Prøver å skaffe sommerjobb nå slik at jeg får kjøpt noe skikkelig hardware så tidlig så mulig. Hvis dere hadde giddet kunne dere ha sjekket
noe av det jeg har mekket så langt. Er ikke så proff lyd på dem, men sangene er ganske gammel, og som sagt laget med bare software..
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=45106
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=41880
Likte i hvertfall det dere hadde her. Virkelig bra:)
Peace |
|
|
| dj_alfi |
| muligens tar jg mg n tur nedover... vet ikke om jg gidder, eller har råd for den slags skyld.... sjekka du linken min eller? |
|
|
| Fiskelime |
| Fresk mix Alfi! Godt å høre at du ikke har rippa fra originalen, men har lagd alt sjæl med egne instrumenter og greier fra scratch (Du har vel det!?). Noen remixes fra noen nyere tunes? |
|
|
| Fiskelime |
| quote: | Originally posted by Fatboy
Jeg skal nedover til festivalen:)
Reiser i morgen kveld. Jeg skal være med a rigge til der nede, og får mest sannsynlig backstage pass for det, så det kan jo hende vi treffes der nede. Kult med norske trance producere forresten. Er ikke så mange av oss.
Hvilket utstyr bruker du/dere? Jeg har bare software så langt. Prøver å skaffe sommerjobb nå slik at jeg får kjøpt noe skikkelig hardware så tidlig så mulig. Hvis dere hadde giddet kunne dere ha sjekket
noe av det jeg har mekket så langt. Er ikke så proff lyd på dem, men sangene er ganske gammel, og som sagt laget med bare software..
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=45106
http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=41880
Herlige sanger! satte fantasien min i sving. Tydelig at du savner og mangler noen gromsaftige ekte synther ja, for det låter litt software , men notene er det ingenting å si på. Hva software om jeg tør spørre?
Likte i hvertfall det dere hadde her. Virkelig bra:)
Peace |
|
|
|
| Fiskelime |
Oops, ble litt feil der, men men... .
Ta å se etter oss på festivalen a, hvis du kommer inn backstage ;)!
Vi er der kun torsdag kveld, iført Svarte Rockagill tskjorter, helt konge...! hehe
Fiskelim
[Rockagill] |
|
|
|
|