TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
מטריקס באסקי
View this Thread in Original format
NyKoN
http://abstract.cs.washington.edu/%...cii-matrix.html
זה משהו עצבני
עשו פה את הסצינה של היריות על הגג בין הסוכן לבין ניאו במטריקס 1
זה מדהייייים
והכל בקוד אסקי!!!
תבלו
:D
ADiSH
באמת מדהים
:eyes:
MASTERsplinter
אחד היותר שווים שראיתי.
KrazyDJs
פאקקקקק
הדבר הזה פשוט מדהים...
:eyespop:
Eitan E
נחמד ביותר
כמה זמן לקח לעשות את זה עשר שנים?
חח
Flotser
נראה לי שפשוט יש תוכנה שיכולה לעשות את זה בכמה שניות...
:p
זה גם לא נשמע מסובך מדי,
הופכים את הקטע של הסרט לשחור לבן
ואז לפי הכהות של הצבע בכל נקודה התוכנה מחליטה איזה תו אסקיי לשים
איפה שבהיר שמים פסיק
איפה שכהה שמים את האות
R...
לא ככה?
Eitan E
ברור שיש תוכנה שהיא עובדת על ניגודיות
אמרתי שלקח להם הרבה זמן
בצחוק
NaOren
פיייייי
יוואו באמת מדהים
Scorchio
פייייייייייייייייייייי
ואווווהההה יפההההה
קבלו עוד משהו יפה
http://www.ntv.co.jp/channel/kasoh/kin10.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement