return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מטריקס באסקי
View this Thread in Original format
NyKoN
http://abstract.cs.washington.edu/%...cii-matrix.html

זה משהו עצבני
עשו פה את הסצינה של היריות על הגג בין הסוכן לבין ניאו במטריקס 1
זה מדהייייים
והכל בקוד אסקי!!!
תבלו
:D
ADiSH
באמת מדהים
:eyes:
MASTERsplinter
אחד היותר שווים שראיתי.
KrazyDJs
פאקקקקק
הדבר הזה פשוט מדהים...
:eyespop:
Eitan E
נחמד ביותר
כמה זמן לקח לעשות את זה עשר שנים?
חח
Flotser
נראה לי שפשוט יש תוכנה שיכולה לעשות את זה בכמה שניות...
:p

זה גם לא נשמע מסובך מדי,
הופכים את הקטע של הסרט לשחור לבן
ואז לפי הכהות של הצבע בכל נקודה התוכנה מחליטה איזה תו אסקיי לשים

איפה שבהיר שמים פסיק
איפה שכהה שמים את האות
R...

לא ככה?
Eitan E
ברור שיש תוכנה שהיא עובדת על ניגודיות

אמרתי שלקח להם הרבה זמן
בצחוק
NaOren
פיייייי

יוואו באמת מדהים
Scorchio
פייייייייייייייייייייי

ואווווהההה יפההההה

קבלו עוד משהו יפה

http://www.ntv.co.jp/channel/kasoh/kin10.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement