|
להתראות לבנתיים...
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| מחר בשש בבוקר אני יוצא לאילת ל3 ימים ומיד אח"כ לארה"ב לחודש שלם ואני יחזור לארץ ב21... ארוך, וכייייף!!!!! אז ביי ביי לכולם!! תשמרו לי טראקים מהחודש :) |
|
|
| KrazyDJs |
ביי אח שלה...
תהנה... |
|
|
| Flotser |
ביי אחי
...
אני אתגעגע
 |
|
|
| Sniper |
ביי גייבר
תהנה שמור על עצמך הכי חשוב:] |
|
|
| luckystrike |
אחי תעשה חיים !
יא - אללה הרבה זמן אתה נוסע אה ?
אל תשכח אותנו - תכתוב מחו"ל ותחזור עם חוויות ...
יאללה ביי |
|
|
| Rising |
תהנה...
איך בא לי לטוס עכשיו...
מקנא בך אחי...
:) |
|
|
| Eitan E |
תעשה חיים אחי
תלמד את האמריקקים האלה מזה טראנס:whip: |
|
|
| AnthemFreak |
בייי אחחחיייי
have fun!:D |
|
|
| Vortex_SA |
| וואללה אחים שלי תודה! אני יוצא!!! יווווהווו יאללה אילת אני בא לרדת... |
|
|
| Scorchio |
| נעים מאוד אני אילת |
|
|
| Flotser |
חחחחח
ושגיא אוף איזה באסה שלא הספקתי לתפוס אותך באייסיקיו אני חייב לבקש ממך משהו:crazy: |
|
|
|
|