return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
החילוץ!
View this Thread in Original format
NyKoN
כל הכבוד לצה"ל!
סוף סוף ירד הקלון והבושה של מקרה נחשון וקסמן וצה"ל הצליח לחלץ מישהו בלי נפגעים
כל הכבוד באמת
אני מקווה שיחידת ההסרטה של צה"ל צילמה את החילוץ שנוכל לראות מה היה
:D

בכל מקרה תודה לאל שהנהג מונית יצא בלי פגע
ושוב כל הכבוד
:D
KrazyDJs
אמן :)..

צה"ל קבלו ח"ח...

באמת כל הכבוד...
-CosmicFire-
זה היה ימ"מ בעיקר...
חחח אבא של חבר שלי היה שם :]

ימ"מ וסיירת מטכ"ל...

אבל באמת..
תודה לאל :]
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by NyKoN
כל הכבוד לצה"ל!
סוף סוף ירד הקלון והבושה של מקרה נחשון וקסמן וצה"ל הצליח לחלץ מישהו בלי נפגעים
כל הכבוד באמת
אני מקווה שיחידת ההסרטה של צה"ל צילמה את החילוץ שנוכל לראות מה היה
:D

בכל מקרה תודה לאל שהנהג מונית יצא בלי פגע
ושוב כל הכבוד
:D



כל הכבוד על המבצע

אבל טפו על צהל אינעל רב רבאק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
זה היה ימ"מ בעיקר...
חחח אבא של חבר שלי היה שם :]


אז תמסור לו דש חם עם בייגלה בצד
מה אתה רוצה שנעשה עם הפיסת המידע המאוד שימושית הזאת??


מזל שזה נגמר בשלום...
יאמר לזכות הרשות שגם הם עזרו... זה גם התקדמות
Eitan E
[QUOTE]Originally posted by Hell_Copter
אז תמסור לו דש חם עם בייגלה בצד

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי הרגת אותי רק הפרוסטטה מחזיקה אותי שאני לא אשתין על עצמי



:haha: :crazy:
eXeTik
רועי- הרשות לא עזרה בשיט... הדגישו את זה גם

וזה היה בעיקר מטכ"ל, הימ"מ גיבו אותם בעזרת דובדבן...

אבל עדיין- ין על השייטת
(לא שחסר למטכ"ל)
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאמר לזכות הרשות שגם הם עזרו... זה גם התקדמות


אתה אומר את זה יענו בציניות?
כי אלוף פיקוד מרכז אמר שהרשות עשתה את המינימום של המינימום אם בכלל
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז תמסור לו דש חם עם בייגלה בצד
מה אתה רוצה שנעשה עם הפיסת המידע המאוד שימושית הזאת??


נתתי לו כוס שוקו חם אחרי שהחלב נשאר 5שעות בשמש
וביגלה מצופה שוקולד
LioR
היום בבוקר קראתי את זה בעיתון

ורק אז שמתי לב באמת כמה הצבא שלנו מקצוענים אחד אחד

Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אתה אומר את זה יענו בציניות?
כי אלוף פיקוד מרכז אמר שהרשות עשתה את המינימום של המינימום אם בכלל


כן אחי... זה היה ציניות...
זה הבאסה עם הטון באנטרנט
לא מבינים אותך... אבל בקטנות


קיצר...
זה היה בציניות
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז תמסור לו דש חם עם בייגלה בצד
מה אתה רוצה שנעשה עם הפיסת המידע המאוד שימושית הזאת??


מזל שזה נגמר בשלום...
יאמר לזכות הרשות שגם הם עזרו... זה גם התקדמות


חחח ני חייב לציין שזאת היתה יציאה טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement