return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Chiquita Juice
View this Thread in Original format
zamson


Jag har blivit beroende av denna juice... :)

Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet ;) Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar
Kongo_kim
har inte testat den.

Men Hallonsaft äger
ice_key
Jajamensan, Chiquita Juicerna e grymt stabila :gsmile: har haft dom på jobbet i över ett halvår, har fördruckit på dom :toothless
ScuL
igen är sverige först.

finns inte i Holland :(
ice_key
hmmm, Holland? Har inte Ahold det?? :toothless
dbl
aldrig hört talas om.. något man kanske skulle testa på då
ScuL
quote:
Originally posted by ice_key
hmmm, Holland? Har inte Ahold det?? :toothless


Ahold är bara en 'stockholder' (eng.) ..
De har en supermarknadkädja som heter Albert Hein.
Men även dem har inte det..
Nyx
quote:
Originally posted by zamson
Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet ;) Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar


får se till o köpa det nästa gång jag handlar då..

jag brukar köpa glocken gold juice (tropisk & citromix)..skitbilligt och skitgott! ;) ..man får 2L för 10:-
Virus
Aldrig druckit den juicen, men vill bara säga att Brämhults är en fet bluff! och till överpris dessutom!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement