|
Chiquita Juice
|
View this Thread in Original format
| zamson |
Jag har blivit beroende av denna juice... :)
Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet ;) Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar |
|
|
| Kongo_kim |
har inte testat den.
Men Hallonsaft äger |
|
|
| ice_key |
| Jajamensan, Chiquita Juicerna e grymt stabila :gsmile: har haft dom på jobbet i över ett halvår, har fördruckit på dom :toothless |
|
|
| ScuL |
igen är sverige först.
finns inte i Holland :( |
|
|
| ice_key |
| hmmm, Holland? Har inte Ahold det?? :toothless |
|
|
| dbl |
| aldrig hört talas om.. något man kanske skulle testa på då |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by ice_key
hmmm, Holland? Har inte Ahold det?? :toothless |
Ahold är bara en 'stockholder' (eng.) ..
De har en supermarknadkädja som heter Albert Hein.
Men även dem har inte det.. |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by zamson
Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet ;) Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar |
får se till o köpa det nästa gång jag handlar då..
jag brukar köpa glocken gold juice (tropisk & citromix)..skitbilligt och skitgott! ;) ..man får 2L för 10:- |
|
|
| Virus |
| Aldrig druckit den juicen, men vill bara säga att Brämhults är en fet bluff! och till överpris dessutom! |
|
|
|
|