return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
techno/psytrance i jönköping!!
View this Thread in Original format
verminator
220:- i forsalg.


Jönköping/Kulturhuset

25 Oktober 2003

22.00-07.00

KARMA

Psytrance

Live
INFECTED MUSHROOM (BNE, Yoyo ISRAEL)
LOGIC BOMB (Spiral Trax, Tipworld)


DJs
GEN 6 (Creon rec)
Tege (Mandarin)
Kricke (DeltaForce)

Techno:

DJs
HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)

Delta (DeltaForce)






dette blir fett som faen!!!
dj_hysterix
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=113947
verminator
ah

men du postet ikke hele lineupen!

er jo like fett med headroom,hardcell,bacto++!! :D:D:D
Smekbar
jaha vad säger man... det där lär bli riktigt jävla bäst och jag lär va riktigt mycke där.. ;) Infected e ju skadat bra, och Headroom gör riktigt grym mörk techno... gen6 e ju riktigt bra psy-dj så... ojojoj...måste dit!
Sand Leaper
Ser fram til dette ja.:D Blir interessant å komme på en skikkelig psy event,aldri opplevd det før.Og med den lineupen tror jeg det skal bli riktig så morro.:D
Vizay
som jag nämnde i gamla tråden, de e en dag innan min födelsedag (fyller 18 26:e oktober)

funderar starkt på att tjacka biljett å dra dit å börja förhandsfira lite i smyg....nån mer som vill med å festa loss lite? :)
verminator
da har jeg billett :)

blir det no svenske ta's å se her?:D
mindshooter
Funderar starkt på detta :) Förmodligen kommer jag :)
verminator
fett

do so:)
x-dream
Detta säger ju allt...

DJs
HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)
Delta (DeltaForce)

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement