|
techno/psytrance i jönköping!!
|
View this Thread in Original format
| verminator |
220:- i forsalg.
Jönköping/Kulturhuset
25 Oktober 2003
22.00-07.00
KARMA
Psytrance
Live
INFECTED MUSHROOM (BNE, Yoyo ISRAEL)
LOGIC BOMB (Spiral Trax, Tipworld)
DJs
GEN 6 (Creon rec)
Tege (Mandarin)
Kricke (DeltaForce)
Techno:
DJs
HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)
Delta (DeltaForce)


dette blir fett som faen!!! |
|
|
| verminator |
ah
men du postet ikke hele lineupen!
er jo like fett med headroom,hardcell,bacto++!! :D:D:D |
|
|
| Smekbar |
| jaha vad säger man... det där lär bli riktigt jävla bäst och jag lär va riktigt mycke där.. ;) Infected e ju skadat bra, och Headroom gör riktigt grym mörk techno... gen6 e ju riktigt bra psy-dj så... ojojoj...måste dit! |
|
|
| Sand Leaper |
| Ser fram til dette ja.:D Blir interessant å komme på en skikkelig psy event,aldri opplevd det før.Og med den lineupen tror jeg det skal bli riktig så morro.:D |
|
|
| Vizay |
som jag nämnde i gamla tråden, de e en dag innan min födelsedag (fyller 18 26:e oktober)
funderar starkt på att tjacka biljett å dra dit å börja förhandsfira lite i smyg....nån mer som vill med å festa loss lite? :) |
|
|
| verminator |
da har jeg billett :)
blir det no svenske ta's å se her?:D |
|
|
| mindshooter |
| Funderar starkt på detta :) Förmodligen kommer jag :) |
|
|
| x-dream |
Detta säger ju allt...
DJs
HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)
Delta (DeltaForce)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|