return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lämnar er tyvärr
View this Thread in Original format
dbl
känner att jag trivs inte här längre.. så många nya och så mycket bråk och så, så jag känner inte för att vara kvar längre..
trivs helt enkelt inte

synd att det ska bli såhär, men... jaaa...

neee.. skojar bara.. oroa er inte ;)
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig :p
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..

men då blir det la rehabilitering i några månader ;)
e la inne en del underdagen medan jag håller på att packa och så, men sen så bär det iväg....

så ni får ha det så bra här hemma i sverige där det kommer att ösregna och åska dygnet runt medan jag e borta.... :p

[LÄS NÄR JAG HAR ÅKT] HEJ DÅ *vinkar* *snyft* *snyft* [/LÄS NÄR JAG HAR ÅKT]
[nils]
:eyes: :wtf: :wtf:
St_Andrew
haha trodde fan du var seriös först.... lämna TA, det går väl inte?
Vizay
phew trodde också du va seriös först :wtf:

men fan va nice, resa utomlands å grejer...fast de verkar ju inte behövas med den värmen vi har direkt :p

jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare ;)

PS. Vi tar er på råsunda idag :cool: :p :D
NooN
Att lämna TA är som att lämna livet. :rolleyes:
Endre
quote:
Originally posted by dbl
så många nya

sant, otroligt många här och där.

ha så trevligt!
ice_key
quote:
Originally posted by dbl
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig :p
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..

Ahhhhh..... nice det juh :toocool: funderade på att åka iväg i sommar, men min särbo har ingen semester i år :mad: så jag får väll hålla mig till i vinter i stället :happy2:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by NooN
Att lämna TA är som att lämna livet. :rolleyes:

Ha ha... bra sagt :)

Trodde du, dbl, hade fått spel först, knasputte... Men fan va kul ni kommer få, jag har som sagt vart där själv för 3 år sen. Vi var 8 grabbar som festa skiten ur oss i 2 veckor.
Jag var med om en sån sjuk grejj när jag var där... en polare som inte är så insatt i denna musiken gick omkring själv efter att ha tappat bort alla och hamnade på ett Engelskt hak... När han kom hem vid 6 tiden på morgonen var han som på droger, helt hög och lyrisk (detta har jag berättat för men de e en favorit i repris)
Han berättade hur stämmningen hade vart och hur jävla coolt det hade vart... Sen berätta han att ingen mindre än Poal Oakenfold hade lirat... då förstog jag han... fan att man missa det... hade inte en aning om det :P

Ayia Napa är helt sjukt iaf. det festas där så inåt helvete... Nere på stranden på nätterna ligger det ett par var 20e meter å jökar medans en del går ut i vattnet å gör det...

Ett råd... hyr moppe och kör till Capo Greco... helt otroligt stup och utsikt, ligger bara 1 mil bort... på vägen tillbaks stannar ni vid "Water caves"... alltså vatten grottorna där man kan hoppa från klippan rakt ner i de blå... 10 meter högt...
Synd jag inte kommer hem förns imorrn för annars kunde jag skickat ett video klipp från vattengrottorna...

Ett annat råd... åk "Sling Shot"... har videoklipp på det hemma också... kul som satan...

Ha de så jävla bra nu Göteborgarn ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare ;)

:crazy: :tongue2 :)

nej herregud.. går ju inte att lämna TA... skulle ju vara hel jobbigt :p

ska försöka komma ihåg det steve
*skriver cap greco, water caves och slingshot på en lapp* :)

usch va jag längtar till planet går nu... håller på att packa.
försöker komma på saker jag kan ha glömt... men det ska nog gå bra..

just det ja... måste ju ta och bränna några trance skivor också...
så det finns någon vettig musik att lyssna på :D :p
robstar
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!

Baaaaaaahahahaha!!!!!!
:tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy:

Har så kul dude! Sup inte ihjäl dej bara. :)

LateRZ:!:! :D

Glorie
haha, ja läste gulrutan från förra sidan och fatta direkt att du skoja :p ha de så braaa på cypern! å bränn dig inte i solen :) bada mycket och dansa som en galning :) (på klubbarna alltså!!)
dbl
quote:
Originally posted by robstar
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!

tack tack.. älskar dig med ;)

va tråkig du e glorie ;)
nädå.. ska försöka att inte bränna mig i solen.. har oslat en del innan jag åker ner nu också, så jag hoppas det kommer gå bra.. e iallafall inte helt blek :cool:

hittar vi bara något bra ställe med schysst musik så kommer jag allt att dansa sönder mig :)
va så längesen nu :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement