return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ascii -matrix
View this Thread in Original format
[nils]
ursäkta ifall ni redan sett, men:

:eyes: :eyes:

http://abstract.cs.washington.edu/~...-matrix.html.gz
St_Andrew
Coooool!
lite jobbigt att göra kanske...
NooN
Oh . :eyes:
Nån har inget att göra om dagarna...
ice_key
quote:
Originally posted by NooN
Oh . :eyes:
Nån har inget att göra om dagarna...


Väldigt Väldigt Väldigt lite att göra då :haha:

Eller en arbetslös programerare :tongue2
zamson
måste vara nån som programmerat ett program som gör om rörlig bild till ascii.. finns ju programs om gör om bilder till text så varför skulle det inte funka med rörlig bild
NooN
quote:
Originally posted by zamson
måste vara nån som programmerat ett program som gör om rörlig bild till ascii.. finns ju programs om gör om bilder till text så varför skulle det inte funka med rörlig bild


Troligen. Annars skulle det nog inte se så där bra ut.
SWE_TRANCE
Hur det än är gjort, så är det jue riktigt fett!! :)
dbl
det e inte så svårt gjort... dem har bara använt ett program som gör om bilder till ASCII och sedan lagt ihop bilderna till en film.
inte svårare än så
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
det e inte så svårt gjort... dem har bara använt ett program som gör om bilder till ASCII och sedan lagt ihop bilderna till en film.
inte svårare än så


asså :rolleyes:
Kan inte du slänga ihop en liknande fast för X-men 2 då :p
Så får vi se att det inte är "svårare än så" :crazy:
dj_hysterix
wow..det där var skitballt :eyes:

dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
asså :rolleyes:
Kan inte du slänga ihop en liknande fast för X-men 2 då :p
Så får vi se att det inte är "svårare än så" :crazy:


har tyvärr inget från X-men 2, så en del av min sig får duga ;)



där ser du.. inget svårt alls.. tog typ nån minut.
nepp... dags att nana kudde nu.. måste upp om ca 1 timme :(
kommer vara så jävla trött imorgon va :(

så god natt på er och om ingen kommer på någon lösning till ascii problemet så får la jag hjälpa till när jag kommer hem.. bara att PM'a mig eller något ;)
kurai
Cool.. even better than the movie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement