|
push - journey of life
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
voilą, de eerste nieuwe bonzai vinyl is er!
ik wou gewoon even polsen naar wat jullie ervan vinden.. ik vind hem persoonlijk wel geslaagd, vooral de build-up naar de hoofdmelodie toe.. hij kan niet tippen aan strange world, maar dat kan geen enkele plaat die m.i.k.e. ooit nog zal uitbrengen, denk ik.. in ieder geval toch een sterk nummer volgens mij! |
|
|
| CygnusX |
Weer een zeer sterke productie van onze MIKE.
Ook de Rank 1 Remix mag er wezen, die zijn blijkbaar ook terug met hun qualiteit van vroeger. |
|
|
| Tiger777 |
| ik ga hem volgende week halen :D |
|
|
| Buoyant |
| inderdaad een sterk nummer van ONZE M.I.K.E , hij moet wel nog ff groeien bij mij |
|
|
| Pumaz |
Toen ik hem ging halen had ik hem nog niet gehoord (ik luister ni naar internet-radio) maar er was iets dat ik er van verwachtte (behalve dat ik wel dacht dat hij weer een monster zou zijn) en ik had nog gelijk ook...
Al zijn laatste producties (onder Push) hebben hetzelfde synth-geluid (voor de lead) en dat is het enigste wat mij teleursteld...
Banshee, keep 'em coming |
|
|
| djcresto |
ik vind hem belange niet slecht. Nogal een emotioneel nummer, maar niet echt een club stormer.
Ik loop ook niet echt zot van die zelfde sound die mike de laatste tijd voor push gebruikt.
nuja tis zeker een goed nummer
en een goeie rank 1 mix
ook de nieuwe rank 1 productie is vrij goed. Alleszins veel minder commercieel dan de vorige |
|
|
| Buoyant |
MIKE draaide hem bij zijn Live optreden tijdens Illusion Beach afgelopen weekend en toen was ie zooooo mooi eh, I love that "Push-sound"
MIKE bedankt, twas een toppertje |
|
|
| TatanaGirl |
Ik vind dit nummer ook heel goed. Het was echt zalig toen hij het draaide op illusion at the beach.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nogal een emotioneel nummer, maar niet echt een club stormer. |
de build-up naar de hoofdmelodie maakt toch stevige brokken op een dansvloer! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Tis een productie van mike, da KAN gewoon ni slecht zijn :) |
|
|
| Gladius |
jah tis eigenlijk schandalig dak nu pas de waarde van onze Mike aan het ontdekken ben, maar ik kan dit zoveelste meesterwerk beamen!
-Glad
ps: hmmmm sunrise at palamos staat op, vinnek toch z'n beste eigenlijk... |
|
|
| tor8024 |
^^ zalige plaat!
maar volgens mij is zijn beste nummer ooit 'prisma'.. stond op de b-kant van universal nation en ik vind hem zelfs beter! geniale productie!! |
|
|
|
|