|
אני ב TLV היום יום חמישי
|
View this Thread in Original format
| arik |
אוליי אני מתקלט היום ב
TLV
מאוחר בערך ב 4 וחצי
רק אוליי אבל!!
בכל מקרה גם אם לא ילך טוב אז לפחות זה ניסיון |
|
|
| KosmiK-G8 |
שיהיה בהצלחה אח שלי
...
מה יש היום בטי אל וי..??
מי יהיה..? |
|
|
| luckystrike |
בואנ'ה כבוד אחי !
יא אללה ראש טוב - שיהיה בהצלחה !
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בהצלחה גבר!!!!!!!!!!!!
תפציץ!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
ראסמי כבוד...
תן להם בראש אחי... |
|
|
| Hell_Copter |
ידידות שלי חוגגות שם מסיבת גיוס היום
אבל לא נראה לי אני יבוא לשם... כי חבל לי על ה 60 שקל...
אני כנראה יהיה בתכלת... כניסה חינם ושתיה חינם והכל
אבל קרא לי אריק אם אתה מתקלט שם... אני יקפוץ לטי אל וי... נארגן שאני יכנס איתך... יענו עם הדי ג'יי :D |
|
|
| fishfish |
אריק אני אולי עובר בעוד חודש לאיזור ת"א ללימודים...
יש מצב שאתה מארגן לי איזה סט ב-TLV??
או עבודה באיזור??? |
|
|
| Scorchio |
| חחחחח שי הוא כולה קיבל את זה כי איזה אחד שאנחנו מכירים היה אמור לתקקלט שם והוא לא יכול בסוף אז הוא נתן את זה לאריק |
|
|
| fishfish |
אני יודע...
צח, אתה יודע איך זה מובטלים, על כל דבר הם קופצים (או שלא...)
פשוט ישבתי מול המחשב - מובטל, בלי חברה, באמצע החיים וחשבתי:
למה שלא נעשה משהו עם עצמי???? אז שאלתי את אריק... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by fishfish
אני יודע...
צח, אתה יודע איך זה מובטלים, על כל דבר הם קופצים (או שלא...)
פשוט ישבתי מול המחשב - מובטל, בלי חברה, באמצע החיים וחשבתי:
למה שלא נעשה משהו עם עצמי???? אז שאלתי את אריק... |
חחחחחחחחחחח כן
אם אתה באמצע החיים ומחפש תשובה
תפנה לאריק
זה הפיתרון
חחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| arik |
חחחחח צח ידפוק:)
תודה על התגובות
הבעייה היא שאני מתקלט מוקדם בבוקר זאת אומרת ב איזה 4
ואני לא יכול כבר להפציץ
אז למשל חשבתי על טראקים כמו
sirroco - destination
כמשהו שהוא גם יפה גם נותו\ן בראש
אבל לא כמו שאני ישים איזה
PULSER
סתם דוגמא:)
ותאמין לי פישפיש הלוואי שהיה לי איך ךארגן לעצמי מסיבות:) |
|
|
|
|