return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אהמ ... אהמ ... סיפור ! (או איך כמעט יצאתי עם יעל גולדמן)
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אז ככה - סיפור קטן ...

אני וחבר שלי יושבים בדירה שלו בתל אביב שבוע שעבר
וסתם אוכלים איזה משהוא שהטלוויזיה דלוקה על אקזיט בערוץ
10 ...
מי שמכיר את זה יש שם מנחה כוסית עולם יפה רצח קוראים
לה יעל גולדמן שהיא גם דוגמנית וכאלה ...

קיצר בתוכנית אמרו - מי שרוצה לצאת עם אחד המנחים
לדייט סוער להתקשר לטלפון ככה וככה ולהשאיר הודעה של 30
שניות וההודעה הכי טובה שתיבחר אותו אחד יוצא לדייט
עם מנחה החלומות שלו ...
קיצר כמובן שהתקשרתי ישר והשארתי הודעה מצחיקה רצח של 30 שניות
על יעל גולדמן ושאני חולם עלייה כל לילה ושאני נואש
ובלה בלה בלה אבל מה - השארתי את הפרטים של חבר שלי שהיה לידי והביא
לי מכות באותו זמן שהוא שמע שהשאתי את הפרטים שלו !

קיצר ביום שני הוא מקבל טלפון - בחרו את ההודעה שלי !!!
או במילים אחרות יעל שמעה שזה אני וישר בחרה אותי !!!
אהההההההההההה !!!
חבר שלי סיפר להם את הסיפור שזה בעצם אני מאחורי ההודעה ולא
הוא ותוך דקה התקשרו אליי ושאלו אם אני רוצה לבוא
ביום חמישי (היום) לערוץ 10 ולהתמודד עם עוד שניים אחרים על דייט
עם יעל ! ! !
אמרתי להם שאני יחזיר תשובה ...
קיצר בסוף אמרתי להם שלא (אם הייתם שומעים את ההודעה
הייתם מבינים למה - פאדיחות שכל העולם יראה אותי בתכנית של
ילדים בני 16 וישמע את ההודעה חחחחח)
אבל שלשום התקשרתי שוב להתחרט וכבר היה מאוחר מדי אבל בכל מקרה
לא הייתי הולך ...

קיצר - בדייט הזה הייתי מקסים את יעלי והיינו גומרים אצלי בביית
בחדרי הקט והצחיח ...
:(

יעעעעעעללללייייי !!!!


נ.ב - מישהוא ראה היום את התכנית ויכל להגיד לי
מה קרה ומי זכה שם ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב אז ככה - סיפור קטן ...

אני וחבר שלי יושבים בדירה שלו בתל אביב שבוע שעבר
וסתם אוכלים איזה משהוא שהטלוויזיה דלוקה על אקזיט בערוץ
10 ...
מי שמכיר את זה יש שם מנחה כוסית עולם יפה רצח קוראים
לה יעל גולדמן שהיא גם דוגמנית וכאלה ...

קיצר בתוכנית אמרו - מי שרוצה לצאת עם אחד המנחים
לדייט סוער להתקשר לטלפון ככה וככה ולהשאיר הודעה של 30
שניות וההודעה הכי טובה שתיבחר אותו אחד יוצא לדייט
עם מנחה החלומות שלו ...
קיצר כמובן שהתקשרתי ישר והשארתי הודעה מצחיקה רצח של 30 שניות
על יעל גולדמן ושאני חולם עלייה כל לילה ושאני נואש
ובלה בלה בלה אבל מה - השארתי את הפרטים של חבר שלי שהיה לידי והביא
לי מכות באותו זמן שהוא שמע שהשאתי את הפרטים שלו !

קיצר ביום שני הוא מקבל טלפון - בחרו את ההודעה שלי !!!
או במילים אחרות יעל שמעה שזה אני וישר בחרה אותי !!!
אהההההההההההה !!!
חבר שלי סיפר להם את הסיפור שזה בעצם אני מאחורי ההודעה ולא
הוא ותוך דקה התקשרו אליי ושאלו אם אני רוצה לבוא
ביום חמישי (היום) לערוץ 10 ולהתמודד עם עוד שניים אחרים על דייט
עם יעל ! ! !
אמרתי להם שאני יחזיר תשובה ...
קיצר בסוף אמרתי להם שלא (אם הייתם שומעים את ההודעה
הייתם מבינים למה - פאדיחות שכל העולם יראה אותי בתכנית של
ילדים בני 16 וישמע את ההודעה חחחחח)
אבל שלשום התקשרתי שוב להתחרט וכבר היה מאוחר מדי אבל בכל מקרה
לא הייתי הולך ...

קיצר - בדייט הזה הייתי מקסים את יעלי והיינו גומרים אצלי בביית
בחדרי הקט והצחיח ...
:(

יעעעעעעללללייייי !!!!


נ.ב - מישהוא ראה היום את התכנית ויכל להגיד לי
מה קרה ומי זכה שם ?





אם החבר הזה מתל אביב
זה רפפורט
אני מזיין אותך ואותו...
שושואיסטים שכמוכם
luckystrike
דווקא לא רפפורט ...
מתאים לסטלן הזה אה ?

קיצר יכולתי לצאת עם יעלי !!!

אההההההההההההההההההההההההההההההה
:confused: :eek: :eek: :(
KrazyDJs
פיי למה יצאת כזה דביל ?
מה אתה שם על מישו זין שישמע את זה ?
ומקסימום בקשר לגיל אנשםי היו חושבים שאתה מגודל...

בע...יכלת לצאת עם יעלי...
Hell_Copter
הדבר היחיד שיצאת זה הומו
איך אתה מפספס כזה דייט?!
מורן... ידעתי שאתה כבר לא הולך בדרך הישר...
זה התחיל מהכןןןןןןן אחחחחחחי שלך... ועכשיו זה
ישמרך האל :rolleyes:
-CosmicFire-
הלוואי והייתי בגיל לצאת איתה
היא חמודה רצח
באמת יצאת טמבל מכל זה בשביל דייט איתה
פייי מה הייתי נותן
אפילו את הסיסי שלי :]
luckystrike
טוב אז תעשו לי טובה יא מזייני שכל כאילו
שיש לי כוח להיות בתוכנית של זאטוטים ולהתפדח שם
בשביל אולי סיכוי לצאת איתה ועוד להתחרות על זה עם
ילדים בני 15 מה אני דפוק ?
כאילו אני בן 20 ....

כל אחד פה והפוזה שלו מתי תבינו שלא צריך לזיין ת'שכל כדי
לחשוב שאתם נראים פה מגניבים או משהוא כזה ...כמו ילדים קטנים
דבר ראשון אף אחד פה לא באמת היה הולך ודבר
שני - עוד רציתי והתקשרתי והיה מאוחר
מדי - ובלי קשר רועי מכיוון שאני מכיר אותך אין מצב
שהיית הולך בעוד אלף שנה חוץ מזה שלא רק שלא הייתם
הולכים גם לא הייתם מתקשרים ...

אם הייתי הולך לשם לא הייתי יכול לצאת שנה אח"כ מהביית ...
כאילו דאהההה ...

תנו לי ח"ח על זה שההודעה נבחרה יא קקות :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
- ובלי קשר רועי מכיוון שאני מכיר אותך אין מצב
שהיית הולך בעוד אלף שנה חוץ מזה שלא רק שלא הייתם
הולכים גם לא הייתם מתקשרים ...


בדבר אחד אתה צודק... לא הייתי מתקשר
אבל אם הייתי מתקשר בליינד הייתי הולך!!
BlueHawk
אל תתבאס אחשלי... תשמח על זה שבחרו בהודעה וזהו וגם איזה מין דייט זה יהיה כשכל שנייה תוקעים לך מצלמה בעין וכל תזוזה שאתה עושה תשודר בערוץ 10
אתם בטוח זוכרים את המקרה המפורסם של
"Look my eyes... what they say..." :)
luckystrike
quote:
Originally posted by BlueHawk
אל תתבאס אחשלי... תשמח על זה שבחרו בהודעה וזהו וגם איזה מין דייט זה יהיה כשכל שנייה תוקעים לך מצלמה בעין וכל תזוזה שאתה עושה תשודר בערוץ 10
אתם בטוח זוכרים את המקרה המפורסם של
"Look my eyes... what they say..." :)


בדיוק מה שאני חשבתי זה כזה סתם מסריח למרות שהייתי כובש
את יעל עם הקסם שלי זה בטוח ...

יש לי ידידה טובה שחבר שלה ידיד הכי טוב של היעל הזאת נראה
אולי נארגן משהוא ... (כן בטח ...) :) לקוות מותר !

רועי - יא תפוח אדמה לא היית מתקשר ולא היית הולך ...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי - יא תפוח אדמה לא היית מתקשר ולא היית הולך ...


יא חתיכת כרוב כבוש!!
לא הייתי מתקשר אבל הייתי הולך!!
ואתה פאג... שמממעעעעעעעתתתת אחחחחחיייי???
luckystrike
לך לנמל תחפש תפוחי אדמה יא חובב שומנים שכמוך !

גם שאתה שיכור אתה אמור לשים לב שאתה רוקד עם יוקוזונה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement