return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שלום אני חדש פה :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
ברוך הבא אחי..
the name is shiran... shiran tal
מקווה שתשאר ותהנה פה
eyy??:D
LioR
welcome dude :toothless
KosmiK-G8
אח שלי ברוך הבא אני אילן
בן 20
מרמלה



quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אם אתה רוצה שיטרידו אותך מינית פנה לאילן
...

תודה נחמה וגחמה ...



למקרה שאתה רוצה הטרדה מינית ממני...
פנה להמלצות ממורן...

אהה מורנוש מאמי..?
:tongue2 :o :o
Hell_Copter
מה אלה כל המשפטים המפגרים האלה?!
מוזר... הנוער של היום
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אלה כל המשפטים המפגרים האלה?!
מוזר... הנוער של היום


צודק...

יש אנשים כאן שצריך לעשות להם טרד מיוחד

עם מטפלים ויועצים פסיכולוגים

ומתי שמצבם הנפשי יאפשר חזרה לטרדים רגילים הם יחזרו בהדרגה..
מה אתה אומר רועי.?

זה יהיה כמו בית משוגעים פרטי של הפורום הישראלי...

טרד המטורפים של הפורום

זה הולך להיות פיצוץ..

חבל שאין כסף לואליום...:nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
בקיצר אתה רוצה שננדה אותה מהפורום ;)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקיצר אתה רוצה שננדה אותה מהפורום ;)



לא ננדה

נשקם;) :haha:
HyPeRSoNiC
ברוך הבא גבר
אני אורן, נעים מאוד
תהיה פעיל פה ותהנה
:D
H.A.
ברוך הבא
תהנה
Sniper
היי, אני אלעד בן דוד
תהנה

shahar_own
;) :))))))
Hell_Copter
quote:
Originally posted by shahar_own
;) :))))))


תודה תודה...
אני משתדל כמה שיותר ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement