|
שלום אני חדש פה :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
ברוך הבא אחי..
the name is shiran... shiran tal
מקווה שתשאר ותהנה פה
eyy??:D |
|
|
| LioR |
| welcome dude :toothless |
|
|
| KosmiK-G8 |
אח שלי ברוך הבא אני אילן
בן 20
מרמלה
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אם אתה רוצה שיטרידו אותך מינית פנה לאילן
...
תודה נחמה וגחמה ... |
למקרה שאתה רוצה הטרדה מינית ממני...
פנה להמלצות ממורן...
אהה מורנוש מאמי..?
:tongue2 :o :o |
|
|
| Hell_Copter |
מה אלה כל המשפטים המפגרים האלה?!
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אלה כל המשפטים המפגרים האלה?!
מוזר... הנוער של היום |
צודק...
יש אנשים כאן שצריך לעשות להם טרד מיוחד
עם מטפלים ויועצים פסיכולוגים
ומתי שמצבם הנפשי יאפשר חזרה לטרדים רגילים הם יחזרו בהדרגה..
מה אתה אומר רועי.?
זה יהיה כמו בית משוגעים פרטי של הפורום הישראלי...
טרד המטורפים של הפורום
זה הולך להיות פיצוץ..
חבל שאין כסף לואליום...:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| בקיצר אתה רוצה שננדה אותה מהפורום ;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקיצר אתה רוצה שננדה אותה מהפורום ;) |
לא ננדה
נשקם;) :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ברוך הבא גבר
אני אורן, נעים מאוד
תהיה פעיל פה ותהנה
:D |
|
|
| Sniper |
היי, אני אלעד בן דוד
תהנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by shahar_own
;) :)))))) |
תודה תודה...
אני משתדל כמה שיותר ;) |
|
|
|
|