|
DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
HUH, NU SNAP IK ER HELEMAAL NIKS MEER VAN. Dat nummer wat ik zocht bleek van DJ Jochen te zijn. Ik kon em nie downen bij Shadow, door problemen met mn comp. Nu heb ik een sample en nu klinkt ie heel anders als dat nummer wat ik zocht. Ik heb het idee dat het dus niet het goede nummer is:( :( En ik maar zoeken....
Nah, ik hoop dat de sample verkeerd is en dat ik em binnenkort kan downen.
Jullie horen nog meer hierover...... |
|
|
| rellivisit |
| Ik vind het maar een blij nummer. De sample is toch van AHA of niet? Kan in ieder geval niet tippen aan Northern lights. |
|
|
| Dj Lex |
| Is ie al geupt? staat nog niet in de thread als geupt. |
|
|
| Glaniskanis |
EN WIE HEEFT DAT NUMMER GERELEASED!!!!!!!!????!??!?!?!?!
Glaniskanis & Darkzwever for TGX!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
w0000t
geen dank jongens
Greetz,
Glaniskanis (oh ja ook groetjes van Darkzwever) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
EN WIE HEEFT DAT NUMMER GERELEASED!!!!!!!!????!??!?!?!?!
Glaniskanis & Darkzwever for TGX!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
w0000t
geen dank jongens
Greetz,
Glaniskanis (oh ja ook groetjes van Darkzwever) |
nou nog een keer dan maar. Geweldig jongen. Kom hem een keer d/l van je |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Is ie al geupt? staat nog niet in de thread als geupt. |
de locker is al weer dicht:(:(:(:(:(:(:(:( |
|
|
| TranceFool |
FOOOOOOOOOOCCCKKKKK, dit is dus niet het nummer waar ik al zo lang naar op zoek was. Iemand wist zeker dat het van DJ Jochen was, dat is dus niet zo. :( :( :(
Hopen op een gelukje. |
|
|
| Dj Lex |
| Hoe kan het dan dat ie alweer geclosed is? |
|
|
| Mysteric |
Dat wijsje van Turn away he....
...waar ken ik dat van?
Is dat niet eerder in een ander nummer gebruikt en nu een beetje ge-edit??? |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Dat wijsje van Turn away he....
...waar ken ik dat van?
Is dat niet eerder in een ander nummer gebruikt en nu een beetje ge-edit??? |
Het gebruikt een sample uit
A-Ha - Take On Me
nog neit zo lang geleden gecovered door die eikels van A1
A1 - Take On Me
nu dus in het nummertje van DJ Jochen en het is een vette release jongens :D:D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Robvef |
| Het is zeker een relaxed nummertje. Heb hem vandaag ged/l |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Het gebruikt een sample uit
A-Ha - Take On Me
nog neit zo lang geleden gecovered door die eikels van A1
A1 - Take On Me
|
Het lag op het puntje van m'n tong, maar nu weet ik het weer.
tnx |
|
|
|
|