|
reverb slutar me trance =(
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Marco Guardia aka Reverb and one half of Flutlicht and S.H.O.K.K, has decided to resign from his musical activites for now.
Today Marco Guardia,well known for his work with the successful trance acts S.H.O.K.K and Flutlicht, has announced his retirement from every form of musical activities for the time being:
Well, how to start... I’m taking some time off. It’s time for a change. Yeah, I’m in love with those clichés. But actually it's true, I cancelled almost every queueing project this year. Perhaps I end up making something completely different. Then again I might just need a few months off in order to gain back interest in the whole trance/techno/dance/electronic-music thingy. Who knows. However, there’s no guarantee for that. At the moment I’m particularly working on some graphic/visual related stuff. What’s definite is that I’m not going to continue the same musical style. It wasn’t bad by any means. I’ve just lost interest. I feel like starting something else, something new. So let’s see where it takes me.
Marco / Reverb
hämtat från ivibes.nu!!!!!
:confused: :sadgreen: |
|
|
| ice_key |
Jobbigt :mad: trots grymma tunes o mixar som:
Cosmic Gate - Back To Earth (S.H.O.K.K Mix)
Flutlicht - Icarus
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
The Mystery - Devotion (Flutlicht Mix) |
|
|
| NooN |
NEEEJ!
Han är ju grymmast. Förbannat. :mad:
Är det han som har gjort Flutlicht hemsida så har han en framtid inom webdesign iaf :p |
|
|
| dj_revive_ |
| Det var tråkigt. Flutlicht har ju gjort riktigt schysta mixar. :sadgreen: |
|
|
| Dioxys |
hoho, fick man reda på två saker samtidigt!
trodde flutlicht bara var en kille.. :rolleyes: jävla förbannat tråkigt att han slutar, kanske kommer tillbaka en dag? :) who knows..
jag gillar deras produktioner skarpt! ska väll tillägna dagens musikval å dem då :) |
|
|
| Glorie |
så e ju detta tråkigt
| quote: | Originally posted by Glorie
What’s definite is that I’m not going to continue the same musical style.
|
|
|
|
| Sand Leaper |
| Fint at dere la merke til artikkelen min.:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Fint at dere la merke til artikkelen min.:D | vasadu vasadu? :D skriver du för ivibes.nu?? :D |
|
|
| Vizay |
jag gråter stora tårar när jag hör detta (okej, kanske bara inombords men iaf)
flutlicht och shokk e två stora förebilder och inspirationskällor för min del, tycker det e sorgligt att han slutar men samtidigt ere väl lite kul för hans del får man väl se det som
hoppas innerligt att flutlicht å shokk kommer att fortsätta existera även om han inte finns kvar i dom namen |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Glorie
vasadu vasadu? :D skriver du för ivibes.nu?? :D |
Jepp,just startet hos i:Vibes.Den artikkelen om Reverb var mitt aller først bidrag som hjelper.Skal gjøre litt større saker etterhvert,som f.eks. label profile på Detox Recs. + anmelde Sommerparaden.Kan bli morro det.:) |
|
|
| tobo99 |
| hoppas fortfarande vi får se Flutlicht på Trinity II |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by tobo99
hoppas fortfarande vi får se Flutlicht på Trinity II |
Det gjør dere nok.Marco er nemlig ikke den platespillende delen av Flutlicht.:) |
|
|
|
|