return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
reverb slutar me trance =(
View this Thread in Original format
Glorie
Marco Guardia aka Reverb and one half of Flutlicht and S.H.O.K.K, has decided to resign from his musical activites for now.

Today Marco Guardia,well known for his work with the successful trance acts S.H.O.K.K and Flutlicht, has announced his retirement from every form of musical activities for the time being:



Well, how to start... I’m taking some time off. It’s time for a change. Yeah, I’m in love with those clichés. But actually it's true, I cancelled almost every queueing project this year. Perhaps I end up making something completely different. Then again I might just need a few months off in order to gain back interest in the whole trance/techno/dance/electronic-music thingy. Who knows. However, there’s no guarantee for that. At the moment I’m particularly working on some graphic/visual related stuff. What’s definite is that I’m not going to continue the same musical style. It wasn’t bad by any means. I’ve just lost interest. I feel like starting something else, something new. So let’s see where it takes me.

Marco / Reverb


hämtat från ivibes.nu!!!!!


:confused: :sadgreen:
ice_key
Jobbigt :mad: trots grymma tunes o mixar som:

Cosmic Gate - Back To Earth (S.H.O.K.K Mix)
Flutlicht - Icarus
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
The Mystery - Devotion (Flutlicht Mix)
NooN
NEEEJ!
Han är ju grymmast. Förbannat. :mad:

Är det han som har gjort Flutlicht hemsida så har han en framtid inom webdesign iaf :p
dj_revive_
Det var tråkigt. Flutlicht har ju gjort riktigt schysta mixar. :sadgreen:
Dioxys
hoho, fick man reda på två saker samtidigt!

trodde flutlicht bara var en kille.. :rolleyes: jävla förbannat tråkigt att han slutar, kanske kommer tillbaka en dag? :) who knows..

jag gillar deras produktioner skarpt! ska väll tillägna dagens musikval å dem då :)
Glorie
så e ju detta tråkigt

quote:
Originally posted by Glorie

What’s definite is that I’m not going to continue the same musical style.

Sand Leaper
Fint at dere la merke til artikkelen min.:D
Glorie
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Fint at dere la merke til artikkelen min.:D
vasadu vasadu? :D skriver du för ivibes.nu?? :D
Vizay
jag gråter stora tårar när jag hör detta (okej, kanske bara inombords men iaf)

flutlicht och shokk e två stora förebilder och inspirationskällor för min del, tycker det e sorgligt att han slutar men samtidigt ere väl lite kul för hans del får man väl se det som

hoppas innerligt att flutlicht å shokk kommer att fortsätta existera även om han inte finns kvar i dom namen
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Glorie
vasadu vasadu? :D skriver du för ivibes.nu?? :D


Jepp,just startet hos i:Vibes.Den artikkelen om Reverb var mitt aller først bidrag som hjelper.Skal gjøre litt større saker etterhvert,som f.eks. label profile på Detox Recs. + anmelde Sommerparaden.Kan bli morro det.:)

tobo99
hoppas fortfarande vi får se Flutlicht på Trinity II
Sand Leaper
quote:
Originally posted by tobo99
hoppas fortfarande vi får se Flutlicht på Trinity II


Det gjør dere nok.Marco er nemlig ikke den platespillende delen av Flutlicht.:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement