|
Dynamische 'Now playing' forum sigs
|
View this Thread in Original format
| Switch |
HIER (Dank je Disney :))
hey ik kwam heel toevallig op deze site, hiermee kun je een mp3 laten display-en in je sig, check mijn sig maar eens.
je moet je eerst laten inschrijven, daarna moet je een plugin voor 1 van de volgende spelers installeren:
Winamp 2/3
Windows Media Player 9
MusicMatch
Foobar2000
iTunes 3.x (for OSX)
Audion 3 (for OSX)
xmms-1.2.7 (for Linux/Unix)
zodra je je inlogt op de website, zul je bovenin een link zien met de naam "Broadcast it". klik hierop en dan zie je verschillende sigs die je kunt gebruiken.
hier zie je alvast een paar:
en zo zijn er nog een aantal... |
|
|
| Switch |
| ja dat was dus alleen voor winamp, maar deze is voor meerdere programma's |
|
|
| Disney |
Kijk ik niet goed of heb je het adres van de site niet genoemd in je eerste post???
Neem aan dat het dit adres moet zijn:
http://www.listen-to.com/ |
|
|
| Switch |
| errrrr ow lol sorry :D |
|
|
| Jesse |
| deze ook maar ff proberen dan... :) |
|
|
| Switch |
| ik zie nog niks jesse :) |
|
|
| Jesse |
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! :whip:
edit: hij doet t nu wel :) alleen wel met vertraging |
|
|
| Punt |
| Werkt prima hier.:D :D :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Jesse
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! :whip:
edit: hij doet t nu wel :) alleen wel met vertraging |
ja klopt, bij ongeveer 15% afgespeelde tijd van de track wordt het pas aangepast... |
|
|
| Optimus |
| over een maandje zijn ze weer allemaal uit de sig gehaald...:disbelief :clown: |
|
|
|
|