return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dynamische 'Now playing' forum sigs
View this Thread in Original format
Switch
HIER (Dank je Disney :))


hey ik kwam heel toevallig op deze site, hiermee kun je een mp3 laten display-en in je sig, check mijn sig maar eens.
je moet je eerst laten inschrijven, daarna moet je een plugin voor 1 van de volgende spelers installeren:

Winamp 2/3
Windows Media Player 9
MusicMatch
Foobar2000
iTunes 3.x (for OSX)
Audion 3 (for OSX)
xmms-1.2.7 (for Linux/Unix)

zodra je je inlogt op de website, zul je bovenin een link zien met de naam "Broadcast it". klik hierop en dan zie je verschillende sigs die je kunt gebruiken.

hier zie je alvast een paar:















en zo zijn er nog een aantal...
Disney
Misschien heb je hier nog wat aan...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=79731
Switch
ja dat was dus alleen voor winamp, maar deze is voor meerdere programma's
Disney
Kijk ik niet goed of heb je het adres van de site niet genoemd in je eerste post???

Neem aan dat het dit adres moet zijn:

http://www.listen-to.com/
Switch
errrrr ow lol sorry :D
Jesse
deze ook maar ff proberen dan... :)
Switch
ik zie nog niks jesse :)
Jesse
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! :whip:

edit: hij doet t nu wel :) alleen wel met vertraging
Punt
Effe testen...
Punt
Werkt prima hier.:D :D :D

Switch
quote:
Originally posted by Jesse
ik ook niet...mega irritant..plug in zit erin, ini aangepast maar ik krijg maar geen track info te zien!! :whip:

edit: hij doet t nu wel :) alleen wel met vertraging


ja klopt, bij ongeveer 15% afgespeelde tijd van de track wordt het pas aangepast...
Optimus
over een maandje zijn ze weer allemaal uit de sig gehaald...:disbelief :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement