|
Blommor & Bin 19/7
|
View this Thread in Original format
| AC. |
http://www.mandarin.nu/event_show.asp?ev_id=817
Namn: Blommor & Bin 19/7
Datum: 2003-07-19
Arrangör: Socially Hazardous
Tid: 12.00 - 22.00
Plats: Långholmen
Stad: Stockholm
Land: SE
Pris: Bidrag
Ålder: -
Live:
-
DJ's:
- DJ Morris (Israel)
- Rob da Axe
- Braxen
- DanMa
- Danny Deluxe
- Pete South
- Perra
- Ken1
- TyStyle
- Peaty Wheat
- Tinnituz
Annat:
-
Vilka kommer bidra med sin närvaro? |
|
|
| Dioxys |
| jag kommer :) blir det nån liten ta hörna eller? :) |
|
|
| mindshooter |
| Kommer nog dit, varning för fjortisar deta år dock |
|
|
| JayBee |
| 12-22 vad fa* är det för ruttna tider :P så man hinner hem innan läggdags eller? |
|
|
| Dioxys |
| tror det var så att de inte fick tillstånd till att spela längre :/ |
|
|
| Vizay |
| jag kommer....måste dra typ 18.30 dock :( |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Kommer nog dit, varning för fjortisar deta år dock |
Damn ! |
|
|
| AC. |
Tänkte titta förbi nu mitt på dagen en liten kortis, har iofs ett par ärenden som måste uträttas först.
Kommer nog vara dr mellan 19-22 ikväll iaf
(Om det inte blir för mycket fjortisar dock fast åandra sidan vad gör det när danssuget är på top...)
Hoppas på att träffa åtminstonde någon av er där. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
12-22 vad fa* är det för ruttna tider :P så man hinner hem innan läggdags eller? |
Tider som är anpassade så att dom kan ha en laglig fest och även så att du sitta där hela dan och chilla med några bärs bland alla andra sköna typer där (förutom eventuell fjortisar).
Tider som gör att du kan vara där på dagen och dra vidare till andra feta fester efter denna :)
Jag kommer dit om ett tag.... drar om en stund... |
|
|
| AC. |
KOm just hem från långholmen, var där och käka en härlig ost och skinksalad. Härligt pumpande musik. Såg knappt några fjortisar fast skulle väl tänka mig att de kommer först senare mot kvällen.
Ses senare ikväll! |
|
|
| Dioxys |
jag är sjuk!! fan, varenda gång jag planerar att gå på dessa fester är det nånting som gör att jag inte kan gå! :whip:
i'm cursed :(
fick influensan igårkväll, hela kroppen helt jävla förstörd, nu måste jag lägga mig igen innan jag svimmar :( |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jag är sjuk!! fan, varenda gång jag planerar att gå på dessa fester är det nånting som gör att jag inte kan gå! :whip:
i'm cursed :(
fick influensan igårkväll, hela kroppen helt jävla förstörd, nu måste jag lägga mig igen innan jag svimmar :( |
krya på dig :nervous: jag kan trösta dig med att jag inte går heller :toothless |
|
|
|
|