return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ny
View this Thread in Original format
JayBee
Tjaba jag är ny här :D från och med idag (fredag)

känner mig lite nyfödd och osäker :nervous: <--(hehe älskar den där) men förhoppningsvis så är ni snälla mot mig :D

lite kort och gott om mig :)
jag är allmänt alltid sugen på all typ av trance, hard house, techno och kanske lite till :D jag får ångest när jag inte är ute och festar (som nu typ på en fredag) så det var allt :)

hope to talk to you soon ;)
hustler
Är också relativt ny här, men välkommen i alla fall.

Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade. :gsmile:

Som överallt..

Känn din som hemma!!
mindshooter
Hej hopp och välkommna till sveriges helt klart skönaste håla.

Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör.

Det var lite om mig, hoppar ni kommer trivas här i vår familj :)
JayBee
ååhh redan 2 replies och det har redan bara gått 20 sekunder, trevligt :)

quote:
Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör.

ok kul jag brukar int ha 2 sugrör i läsken men därimot en i varje näs borre :)

quote:
Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade

:eek: vågar man fråga vad du menar med detta :D

P.S (älskar alla skojjiga smiley faces hihi. :toothless
St_Andrew
Välkommen

va många nya det kommer, börjar nästan känna mig gammal här... haha, trevligt iaf!
Dioxys
välkommen välkommen! :)

vet hur det är å vara lite ny här :D rätt tight gäng och jo, vissa är lite mer svårflörtade än andra :) men det är bara å bli lite aktiv (på ett bra sätt) så funkar det :)


jag heter rikard och kryddar nästan all min mat med överflöd av örtsalt! :) :tongue2
Glorie
:) :) VÄLKOMMEN JAYBEE & HUSTLER :) :)
NooN
Välkommen alla! Också ganska färsk, men va fan...
Varför inte presentera er i "Svenska Folket"-tråden?

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=23874
zamson
måste alla skapa en ny tråd för att säga hej när det finns en sticky :whip:

:rolleyes:


för att inte låt alltför otrevlig.. välkommen till sweTA :)
TrancE_GyLLe
zamson. jobbit att läsa eller hur.
de tycker jag med. verkligen. *ironisk* :)

välkommen.. till SWETTA.. hihi..
jag är gylle som skriver här lite då å då...

hejsvejs

Connector
Vad många nya det kommer. Nästan så _jag_ känner mig som en veteran nu!

Vizay
välkommna, jag heter Peter, å jag gillar att ta långa promenader, titta på solskenet samt få smisk i läderdräkt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement