|
ny
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Tjaba jag är ny här :D från och med idag (fredag)
känner mig lite nyfödd och osäker :nervous: <--(hehe älskar den där) men förhoppningsvis så är ni snälla mot mig :D
lite kort och gott om mig :)
jag är allmänt alltid sugen på all typ av trance, hard house, techno och kanske lite till :D jag får ångest när jag inte är ute och festar (som nu typ på en fredag) så det var allt :)
hope to talk to you soon ;) |
|
|
| hustler |
Är också relativt ny här, men välkommen i alla fall.
Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade. :gsmile:
Som överallt..
Känn din som hemma!! |
|
|
| mindshooter |
Hej hopp och välkommna till sveriges helt klart skönaste håla.
Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör.
Det var lite om mig, hoppar ni kommer trivas här i vår familj :) |
|
|
| JayBee |
ååhh redan 2 replies och det har redan bara gått 20 sekunder, trevligt :)
| quote: | | Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör. |
ok kul jag brukar int ha 2 sugrör i läsken men därimot en i varje näs borre :)
| quote: | | Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade |
:eek: vågar man fråga vad du menar med detta :D
P.S (älskar alla skojjiga smiley faces hihi. :toothless |
|
|
| St_Andrew |
Välkommen
va många nya det kommer, börjar nästan känna mig gammal här... haha, trevligt iaf! |
|
|
| Dioxys |
välkommen välkommen! :)
vet hur det är å vara lite ny här :D rätt tight gäng och jo, vissa är lite mer svårflörtade än andra :) men det är bara å bli lite aktiv (på ett bra sätt) så funkar det :)
jag heter rikard och kryddar nästan all min mat med överflöd av örtsalt! :) :tongue2 |
|
|
| Glorie |
| :) :) VÄLKOMMEN JAYBEE & HUSTLER :) :) |
|
|
| NooN |
Välkommen alla! Också ganska färsk, men va fan...
Varför inte presentera er i "Svenska Folket"-tråden?
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=23874 |
|
|
| zamson |
måste alla skapa en ny tråd för att säga hej när det finns en sticky :whip:
:rolleyes:
för att inte låt alltför otrevlig.. välkommen till sweTA :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
zamson. jobbit att läsa eller hur.
de tycker jag med. verkligen. *ironisk* :)
välkommen.. till SWETTA.. hihi..
jag är gylle som skriver här lite då å då...
hejsvejs |
|
|
| Connector |
Vad många nya det kommer. Nästan så _jag_ känner mig som en veteran nu!
 |
|
|
| Vizay |
| välkommna, jag heter Peter, å jag gillar att ta långa promenader, titta på solskenet samt få smisk i läderdräkt :p |
|
|
|
|