|
Lost Witness @ Gorgeous
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
Lost Witness @ Club Gorgeous 6 Augusti 2003!!!!!
Samma dag som Michael Splint's Födelsedag!!!!
22.00 - 23.00 Spinners
23.00 - 01.00 Michael Splint
01.00 - 03.00 Lost Witness :crazy:
03.00 - 05.00 DJ Choose :crazy:
Kommer att bli trevligt :crazy: :tongue3
Ngn som ska dit? :crazy: |
|
|
| Glorie |
| önskar ja kunde :( det verkar va bra drag på den där klubben Gorgeous må ja säga :p synd att man aldrig var där |
|
|
| ice_key |
Jajamensan :crazy: det är det där, litet iofs, men så ska det vara :)
http://www.gorgeous.dk/gallery.htm
Alla dom stora har varit där, lägg till att Corsten har varit där en gång till & Marco V :crazy: DOCK har inte Paul van Dyk varit där :mad: Där är et grymt drag :toothless |
|
|
| ice_key |
| Ngn som ska dit? eller sommarjobbar :tongue2 alla? :toothless |
|
|
| reveal |
enligt affischerna som var uppsatta på gorgeous under marco v, så är det bara ena halvan av lost witness som ska lira, men det kanske är ändrat?
hur är deras set? det enda jag har hört är "7 Colours" i diverse mixar, samt "happiness happening" och "red sun rising" |
|
|
| ice_key |
| Ingen anning, låter skumt som tusan, är väl typ som cosmic gate, ena halvan bara på vissa spelningar... har ju semester så får se om jag drar ihop en hög med folk som e intresserade :D |
|
|
|
|